En herlig 17.Mai!

Da har vi kommet oss fint gjennom årets feiring av nasjonaldagen her i Mandal! Vi har hatt et aldeles nydelig vær . Vi gikk sett på barnetoget i morges, og jeg var veldig stolt mamma da minstemann kom i korpset spillende på trommer! Jeg har kost meg sammen med familien min i hele dag. Vi dro hjem etter barnetoget. Fikk slappet godt av, og spiste lapskaus til middag. Det er noe som alle liker, og det er enkelt å lage. Vi har også kost oss med is på denne flotte sommerdagen !

Vi dro så ned til sentrum igjen for å se på borgertoget. Det er kjekt å se på de kreative innslagene i toget. Men etterpå var vi slitne, og dro rett hjem. Så nå skal vi kose oss her hjemme. Vi skal bestille pizza, og kose oss med iskake til dessert. Jeg ønsker alle sammen en flott kveld!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg