Jeg vil nyte livet!

Jeg har bestemt meg for en veldig viktig ting. Jeg skal nyte livet! Jeg skal ta godt vare på de gode øyeblikkene, og virkelig la meg selv få lov til å slappe litt mer av. Jeg må tillate meg selv å kun være med der og da. Ikke alltid tenke på hva som kommer senere, eller hva som har skjedd tidligere. Jeg må senke skuldrene mine mer ned, og være tilstede der og da. Jeg har jobbet med dette en stund, og det har virkelig kommet seg. Jeg tenker mye mer positivt om fremtiden, og har gitt meg selv lov til å drømme mer. Jeg må nemlig gi meg selv lov til ulike ting. Jeg er en person som krever veldig mye av meg selv, og jeg er min aller verste kritiker. Jeg har mastergrad i å snakke meg selv nord og ned.

Det tar lang tid å endre på slike uvaner. Men det er mulig å få til på sikt. Jeg har valgt å se litt lysere på livet rett og slett. Fokusere enda mer på alt det som er godt i livet mitt. Jeg koser meg sammen med gode venninner, og med familien min. Jeg har mange ønsker for fremtiden. Mye av det skal jeg klare å gjennomføre. Det er derfor veldig viktig at jeg ikke bruker opp energien min på feil ting. Jeg er nødt til å holde fokuset på riktig sted, og ikke la meg rive ned av det som er vondt og vanskelig. Jeg kommer alltid til å måtte håndtere min fortid. Den er en del av meg, og den har satt veldig dype spor. Men den trenger ikke få lov til å dominere livet mitt i fremtiden. 

Jeg trenger glede og latter i livet mitt! Jeg har et stort behov for å kunne slappe mer av. Jeg må derfor fylle dagene mine med litt av hvert. Jeg er helt nødt til å legge inn tid til æ være sosial. For det hjelper meg veldig i mine prosesser. Jeg har fått unike venninner som virkelig gir meg påfyll av glede og energi. Jeg klarer å være meg selv sammen med dem. Det er ikke noe filter. Og det medfører at jeg slapper av på en herlig måte når jeg er sammen med dem. Jeg har også bestemt meg for å fokusere på positive ting i sosiale medier. Jeg har blant annet en YouTube kanal som gir meg mye glede. Det er en nytt for meg å jobbe så mye med video, og jeg er blitt flinkere til å redigere. Jeg kjenner på en unik mestringsfølelse når jeg driver på med blogg og vlogg.

Jeg håper inderlig at Dere har lyst til å følge meg videre i livet! Nå føler jeg endelig at flere brikker er i ferd med å finne sin plass. Mange muligheter åpner seg foran meg. Jeg gleder meg virkelig til å se hvordan fremtiden blir!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg