Gi blaffen i hva andre tenker!

Jeg møter mange ulike reaksjoner på min vei. Det er jo ikke alle som forstår like mye av hva jeg egentlig driver med. Det er til tider ganske frustrerende. Det er en del mennesker som tror at jeg driver med blogg og YouTube for å bli en såkalt “kjendis”! Det må jeg faktisk bare le litt av. For det er ikke det som er fokuset mitt i det hele tatt. Jeg har nemlig et budskap som jeg ønsker å få formidlet ut til dere! Hvis jeg virkelig ønsket å bli en “kjendis”, så burde jeg gjort ting veldig annerledes. Da hadde bloggen min flommet over av reklame og annonser for alt mellom himmel og jord. Men bloggen min er ikke en slik blogg. Jeg har en YouTube kanal som er mer i den gaten. Men bloggen kommer til å forbli min terapi kanal. Dersom jeg noen gang får en stor leseskare, så håper jeg inderlig at det er på grunn av budskapet, og ikke meg som person.

I begynnelsen ble jeg ganske lei meg. Jeg ble skikkelig såret når folk kalte meg for kjendis og lo av meg. Men nå gir jeg faktisk blaffen! For det er faktisk slik at man er nødt til å være synlig dersom man skal spre et budskap. Og jeg har valgt sosiale medier som mine kanaler til dette. Jeg jobber for åpenhet rundt psykisk helse, og har fokus på mestring. Da må jeg også være villig til å vise ansiktet mitt, og stå for det som jeg formidler på blogg og YouTube! Jeg har ambisjoner, og jeg håper at både bloggen og YouTube kanalen min vokser. For det vil bety at jeg når ut til mange flere med mitt budskap. Og skal jeg ha dette som jobb i fremtiden, så må jeg også ha en inntekt. Det kan derfor skje at jeg gjør litt andre ting på YouTube enn på bloggen min etter hvert. Vi får se hva som skjer fremover, og jeg er villig til å gi det et skikkelig forsøk!

Der vil alltid være noen som ikke liker det man gjør! Vi er alle sammen forskjellige, og har ulike synspunkt. Det er helt ok for meg. Men jeg håper inderlig at man kan respektere hverandres valg. For jeg vet at mitt valg kanskje er helt annerledes enn deres. Jeg legger meg ikke opp i hva andre velger å ha som jobb. Så hvorfor skal de da legge seg opp i min jobb? Så lenge jeg har full støtte av min kjære ektemann, så er jeg rolig!  Jeg har uansett bestemt meg for min vei, og jeg gleder meg til fortsettelsen. Jeg vet at jeg er flink, og at jeg kan få ting til. Det har jeg allerede gjort. Så det blir spennende å se hvordan fremtiden blir!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg