Jeg nyter de gode dagene!

Jeg har blitt veldig god til å nyte de fine dagene! Det er så utrolig viktig for meg å kose meg når livet smiler. For de minnene skal redde meg når livet atter en gang gir meg motstand. Jeg vet nemlig så inderlig vel at mitt følelsesliv svinger veldig. Det er veldig godt å kjenne at jeg har kommet meg gjennom mye nå, og de gode periodene er lengre enn tidligere. Jeg fyller dem opp med gode opplevelser, og er blitt mer sosial. Jeg koser meg veldig sammen med venninner, og det er blitt veldig viktig for meg. Jeg er så inderlig takknemlig for at jeg har så mange nye vennskap her i Mandal. Jeg har et behov for å kunne ha det veldig gøy sammen med noen som jeg virkelig stoler på. Det har jeg nå, og da kan jeg virkelig nyte de gode dagene sammen med folk som jeg er glad i!

Jeg har blitt tryggere på meg selv, og jeg våger mer. Jeg kjenner meg selv veldig godt, og forsøker å finne en vei gjennom livet som er bra for meg og min familie. Det er ikke slik at man kan unngå alt som er vondt og vanskelig. Men man kan velge hvor man vil ha fokuset i hverdagen. Jeg har bestemt meg for at vi skal nyte livet mest mulig, og ikke grave oss ned i gammel dritt. Vi er så heldig som har fått en ny sjanse her i Mandal, og den skal vi jammen meg ta godt vare på. Jeg koser meg sammen med min kjære og ungene. Vi har laget en trygg og god base som fungerer veldig fint for oss. Der vil alltid komme situasjoner som er vanskelige å takle. Slik er faktisk livet for oss alle sammen. Men vi skal ha det godt i hverdagen vår!

Det handler om de små tingene. Hverdagsgleder som kan bety veldig mye for den enkelte. Vi trenger ikke mye gull og glitter. Men vi trenger hverandre, og vi må ha en positiv holdning til livet. Da vil vi komme oss videre, og nye dører åpnes opp underveis. Jeg sier veldig ofte at man må nyte de gode øyeblikkene i hverdagen. Det er ikke uten grunn! For når man tenker over det, så er der masse glede i livet hver eneste dag!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg