Jeg koser meg med musikken!

I dag har jeg vært på musikkterapi atter en gang. Det er ganske rart hvor mye det hjelper meg i hverdagen. Jeg får synge og spille sammen med andre. Jeg får oppleve mestring, og jeg våger meg ut på nye eventyr. Når jeg jobber med musikken,så glemmer jeg alt annet. Det er er viktig friminutt for meg. Jeg fokuserer fullt og helt på noter og tekst. Jeg jobber med formidlingsbiten når jeg synger. Det er en viktig del av livet mitt. Jeg trenger slike aktiviteter som gjør at jeg glemmer.

Tankekjøret mitt stopper opp, og hodet får en timeout. I dag våget jeg meg utpå nye sanger og stilarter. Jeg følte meg trygg, og gav gass! Vi har noen prosjekter på gang, og jeg gleder meg veldig til fortsettelsen. Det er viktigere enn noen gang å prioritere musikken. Jeg har tøffe runder foran meg. Men jeg skal bruke musikken som motivasjon for å komme gjennom det. Jeg gleder meg over å mestre noe. Det er dn deilig følelse som jeg nyter. I min hverdag tar jeg vare på de gode øyeblikkene. Timene på musikkterapi er et slikt øyeblikk. Jeg er heldig som har mulighet til å delta. 

Musikken er min medisin! Jeg blir løftet opp, og jeg koser meg. Jeg blir tryggere på meg selv. Nå våger jeg så utrolig mye mer! I kveld er jeg sliten, men fornøyd. Jeg har hatt en fin dag, og det er jeg takknemlig for. Håper alle sammen får en fin kveld!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg