Jeg skal aldri gi meg!

Jeg har valgt å starte for meg selv. Istedenfor å bli passiv arbeidsufør, så har jeg valgt å forsøke meg med mitt eget firma. Det er helt i startfasen, men jeg har god tro på fremtiden. Det handler om å gå steg for steg. Jeg skal bli enda sterkere i meg selv. Så vil nye dører åpne seg underveis på ferden. Jeg har ikke noe problem med at ting tar tid. For det handler om hele situasjonen vår. Jeg passer veldig godt på min familie, og det er det som er aller viktigst akkurat nå. Jeg trenger litt tid før jeg kan satse mer på firmaet mitt. Jeg er i drift, og tar svært gjerne oppdrag. Men jeg har valgt å ta det litt rolig. Jeg kan ikke kaste meg selv til løvene. Det handler om å ha litt is i magen, og velge sine veier med omhu.

Jeg har mange bein å stå på  i fremtiden. Jeg kan holde foredrag om psykisk helse og mestring. Musikk er en stor del av livet mitt, og jeg vil gjerne holde konserter. Jeg skal fortsette med bloggen min. Og ikke minst så skal jeg satse på YouTube. Disse elementene vil gi meg en fin fremtid, og jeg mener selv at jeg skal klare å få dette til å fungere på en god måte. Jeg har masse motivasjon, men jeg må ha helsen og familien med på lasset. Det er det som er den store utfordringen for meg. Jeg vet at mine erfaringer vil hjelpe meg videre. Jeg føler meg svært heldig som har fått muligheten til å gå nye veier i livet mitt. Jeg må tenke utenfor boksen for å finne løsninger som passer til meg og vårt liv. Hverdagen her er den viktigste for meg. Jeg gjør mye av jobben fra sofaen for øyeblikket. Når selve kroppen fysisk trenger hvile, så kan jeg likevel tenke og jobbe kreativt med sosiale medier.

Jeg har bestemt meg for å satse på formidling! Det er det som føles riktig for meg nå. Jeg har fått svært gode tilbakemeldinger etter mine oppdrag til nå. Det gjør meg glad, og det viser meg at jeg treffer med mitt budskap. Mine erfaringer skal brukes til noe positivt videre i livet. Det vil gi meg enda mer fremgang, og jeg vil føle meg som en ressurs i samfunnet. Jeg er glad for at jeg ikke har gitt opp!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg