Jeg føler meg rakere i ryggen!

Jeg har merket en endring i meg selv den siste tiden. Jeg har en annen kroppsholdning. Jeg ser ikke så mye ned lenger når jeg går på gaten. Det er liksom ikke noe som jeg skjemmes over lenger. Jeg våger å kle meg opp, og jeg liker å pynte meg litt i hverdagen. Det gjør noe med meg. Jeg føler meg tryggere og finere. Det handler aller mest om hva som skjer på innsiden. Jeg kan ha mange fin klær. Men jeg må ha det godt på innsiden for å kunne bære klærne på en fin måte med riktig holdning. Jeg har på mange måter erkjent overfor meg selv at kroppen min er god nok akkurat slik som den er. Jeg er ikke så veldig redd for størrelsen min lenger. Jeg trenger xl i klær, så ja vel sånn er faktisk livet. Jeg kan likevel føle meg flott selv om jeg er litt stor.

Det har tatt meg veldig mange år å endelig kjenne at det er ok. Nå filmer jeg videoer hvor jeg viser klær som faktisk passer mennesker som har noen kg på kroppen sin. Og jeg skjemmes ikke i det hele tatt. Jeg er som jeg er, og det er mer enn godt nok. Det handler ikke lenger om antall kg. Men det handler om vår egen selvtillit og selvfølelse. Det sitter inni hodet vårt. Jeg forsøker å være en god utgave av meg selv hver eneste dag. Da må jeg faktisk aller først godta meg selv. Jeg kan slite med det noen ganger enda, men stort sett så føler jeg meg fin. Når man liker seg selv, så får man en egen utstråling. Det er rart, men jeg kan faktisk se det selv. Jeg har vokst masse det siste året, og det gjør meg glad.

Vi er unike mennesker alle sammen. Hver og en av oss har sin egen kropp. Ingen er helt like, og ingen er mer perfekt enn andre. Jeg skal leve resten av livet i min kropp, og jeg velger å være venner med den. Da kan jeg kose meg i hverdagen, og blomstre som aldri før! Jeg føler meg trygg på at livet kommer til å bli enda bedre fremover. For jeg skal bruke energien min annerledes enn tidligere. Nå handler det ikke om å kjempe imot kroppen min. Jeg har sluttet fred, og kastet stridsøksen bort!

Sjekk gjerne dagens video på YouTube:

vVi https://youtu.be/N5PwQFanA-c

blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg