Jeg satser hardt på YouTube!


Licensed from: TymonOziemblewski pixabay.com 

Nå har jeg kommet meg godt i gang med min egen YouTube kanal. Det er veldig kjekt og utrolig spennende for meg. Jeg koser meg veldig når jeg filmer, og det er bra for meg å være kreativ hver dag. Jeg har tatt et valg om å satse skikkelig på min kanal. Det betyr at jeg poster filmer hver eneste dag for å bygge meg opp et publikum på YouTube. Jeg tenker langsiktig, og er i ferd med å bygge meg gradvis opp. Det kommer til å ta lang tid, og jeg må jobbe veldig tålmodig. Men det kommer til å være en viktig plattform for meg fremover. Jeg kan se på statistikken at jeg vokser, og det motiverer meg veldig mye. Jeg ser også at jeg når målgruppen min som er kvinner mellom 35-45år. Jeg blir glad når jeg kan se at det treffer riktig målgruppe. Da gjør jeg noe riktig i hvert fall. Jeg skal jobbe med å utvikle mine tekniske ferdigheter. For der har jeg et stort forbedringspotensial.


Licensed from: StockSnap pixabay.com 

Jeg kjenner ikke til andre kvinnelige youtubere på min alder i Norge. Det forteller meg to ting. Det ene er at jeg nok er ganske “gammel”. Men det forteller meg også at der ligger et marked der som ikke noen har benyttet seg av enda. Det får meg til å våkne, og jeg tror absolutt at det er liv laga med en slik kanal. For i utlandet så finnes der profilerte youtubere som er kvinner, og som er på min alder. Det handler om å våge å by på seg selv. Ha relevante tema i videoene. Være klar til å gripe de trendene som er aktuelle. Jeg elsker å jobbe med en så levende bransje. Det gir meg masse energi, og jeg holder hodet mitt aktivert med noe annet en kun sykdom og psykisk helse. Jeg trenger å ha noe å gjøre på dagtid. Dette gleder jeg meg virkelig til å utvikle videre. Jeg er kanskje litt vågal, men jeg har ikke tenkt å gi meg nå.


Licensed from: stux pixabay.com 

Jeg vet at det kanskje ikke er helt vanlig. Men det kan jeg ikke bry meg om. Så lenge det er positivt for meg og min familie, så er jeg ikke bekymret. Jeg velger helt selv hva jeg vil poste, og jeg har mine grenser. Som voksen influencer tenker jeg nok litt annerledes om ting enn de som er unge. Livserfaring er noe som kommer godt med i en slik bransje. Jeg forsøker å skape min egen plattform. Jeg vil ha en jobb som jeg kan kombinere med min helse og mitt privatliv. Det kan jeg gjøre med denne løsningen. Jeg koser meg rett og slett. Noen dager filmer jeg kanskje mange videoer. Andre ganger kan jeg ta fri fra å filme. Jeg jobber aktivt på sosiale medier, og det kan gjøres fra sofaen. Jeg skal få noe igjen for mitt engasjement på sikt. Det handler om å se de små forbedringene som kommer hele tiden. 

Jeg blir veldig takknemlig for alle som abonnerer på min kanal! Det betyr masse for meg, og det er godt å kjenne på det. Men jeg vet at det ikke er passer for alle, og det er helt ok for meg. Men jeg håper at Dere heier på meg! Jeg går mine egne veier, og jeg våger å leve! Da kommer jeg dit jeg vil en vakker dag!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg