Highlightere fra Makeup Mekka!

Reklame | Reklame, men ikke sponset eller betalt!

I dag vil jeg vise Dere mine favoritt High lightere som jeg kjøper hos https://www.makeupmekka.no/ .Jeg finner nesten alt av min sminke hos dem, og jeg er veldig glad for at de har rimelige priser på gode produkter! Når man bruker sminke nesten hver dag, så må i hvert fall jeg tenke over pengebruken. Så derfor passer det meg veldig bra at Makeup Mekka alltid kjører ulike pris kampanjer hver eneste uke. Da kan jeg kjøpe inn mine favoritter når de faktisk er utrolig billige. Det er budsjett vennlig for meg, og produktene blir brukt opp! Jeg liker å ha en fin glød i ansiktet. Da gjelder det å finne produkter som kan gi meg en glød som holder hele dagen! Jeg vil nå vise Dere mine produkter som jeg virkelig elsker:

THE ICONIC HIGHLIGHTER

Dette var den aller første highlighteren som Makeup Mekka hadde sin kolleksjon.https://www.makeupmekka.no/the-iconic-highlighter.html . Nå er den tilbake i nytt design, men med samme kvaliteten og gløden! Det er en honningfarget highlighter som gir en frisk og naturlig glød. Jeg bruker den til både hverdags og fest! Jeg bruker den til å fremheve kinnbein eller som øyenskygge. Jeg føler at dette produktet gir meg glød på en naturlig måte, og ikke for sterkt. Jeg anbefaler dette produktet, og liker det veldig godt!

ENLIGHTEN ME

4CHYPNOTIC METALLIC HIGHLIGHTER PALETTE.  4 helt fantastiske metalliske highlightere i pudder som gir en intens shine. https://www.makeupmekka.no/enlighten-me_98-13-1.html . Dette er skikkelig kjekt å bruke når man ønsker seg festsminke! De er veldig pigmenterte, så man må være litt forsiktige når man påfører produktet. Man får også med en skikkelig god børste som man bruker til å påføre produktet med! Har Du dette med deg i veska, så er du sikret skikkelig glød hele natten!

HYPNOTIC METALLICS SINGLE HIGHLIGHTER GLITZ

Dette er min desiderte favoritt! Jeg har allerede brukt opp to stykker! https://www.makeupmekka.no/hypnotic-metallics-single-highlighter—glitz.html . Dette produktet gir Deg en fantastisk dus rosa tone som gir en rosegull finish! Jeg bare elsker denne fargen, og den er perfekt til sommeren. Den er sterk og intens, og har en metallisk effekt. Så vær litt varsom ved bruk. Jeg har fått veldig mange fine kommentarer når jeg har brukt dette produktet. Så den anbefaler jeg på det sterkeste! Der finnes også to andre farger i samme produkt.

Jeg håper at dette kan inspirere Deg til å våge å gløde litt i hverdagen! Det er kjekt å sminke seg, og føle seg vel. Gi meg gjerne en tilbakemelding på Facebook, eller spør hvis Du lurer på noe! Jeg gleder meg til å poste flere innlegg til Dere med mine tips angående sminke, mote, trender, accessoirer og hårpynt. Følg meg også gjerne på min YouTube kanal (WeLG Foredrag). 

Vi blogges!

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg