Favoritt mascaraer fra Makeup Mekka!

Reklame | Reklame ,men ikke sponset eller betalt.

Jeg har i lengre tid kjøpt det aller meste av min sminke hos https://www.makeupmekka.no/ ! De har meget høy kvalitet på sine produkter, og ble kåret til best i test på tv for en tid tilbake. Det som er aller kjekkest med disse produktene, er at de er meget budsjett vennlige. Faktisk så er de utrolig rimelige. Det er fordi Makeup Mekka ikke bruker mellomledd i sin transportlinje, og dermed sparer kostnader. I tillegg så kjører de hele tiden ulike kampanjer som virkelig gir fantastiske priser på produktene. Jeg har allerede fått veldig mange favoritter, og jeg vil i dagene som kommer poste innlegg fra de ulike produktgruppene. Da vil jeg vise Dere mine favoritter, og fortelle mine erfaringer med produktet. Jeg har ikke inngått noen avtalte med Makeup Mekka om dette, og gjør det kun på eget initiativ. Jeg er nemlig blitt veldig glad i sminke, og ønsker å dele mine erfaringer med Dere! I dag skal jeg prate om mascara! Jeg er helt avhengig av å bruke en god, svart mascara. For mine vipper blir ellers veldig usynlige. Jeg bruker dissa favorittene fra Makeup Mekka:

MASSIVE 5XL VOLUME MASCARA

Denne mascaraen er den mest solgte hos Makeup Mekka.  https://www.makeupmekka.no/massive-5-xl-volume-mascara.html . Den er veldig enkel å påføre, og jeg ser at den gir meg masse volum uten at den klumper seg! Fargen er svart og nøytral. Jeg har brukt dette produktet hele tiden, og den passer til båe hverdag og fest! Den kan kjøpes enkeltvis, men også mulig å kjøpe pakke som inneholder tre stykker. Den er også ofte til rabattert pris. Jeg anbefaler virkelig dette produktet!

BAMBI LASHES MASCARA

Dette er en volum mascara som gir deg bambi – vipper! https://www.makeupmekka.no/bambi-lashes-mascara.html .Denne har en veldig god børste som separerer vippene. Den tørker veldig raskt, og smitter ikke av på huden. Den har pleiende ingredienser. Jeg har brukt den en del ganger når jeg ønsker meg ekstra lange vipper. Jeg liker produktet veldig godt! 

FAMOUS MEGA VOLUME MASCARA

En volum mascara som virkelig gjør jobben sin! https://www.makeupmekka.no/famous-mega-volume-mascara.html .Dette produktet har Makeup Mekka hatt i veldig lang tid. Men nylig kom den i ny versjon i en flott gullfarget emballasje.  Den fantastiske børsten bidrar til å separere vippene, gi lengde og volum! Jeg bruker den veldig ofte når jeg skal ut på noe spesielt. Den fungerer fint for mine vipper!

MASCARA HEAVEN

Der finnes også en mulighet til å kjøpe en pakke hvor man får teste flere mascara til en billig penge! Det lønner seg ganske fort å kjøpe en slik pakke dersom man ønsker å teste ut flere varianter! https://www.makeupmekka.no/mascara-heaven.html .

Jeg håper at dette innlegget kan være til inspirasjon for alle Dere som er glad i sminke, og som leter etter gode produkter til en budsjettvennlig pris! Skriv gjerne en kommentar til meg på Facebook! Jeg gleder meg til å poste flere innlegg til Dere! 

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg