Nytt øyenskyggepalett fra Makeup Mekka!

Reklame | Reklame, men er ikke sponset eller betalt!

Jeg elsker når der kommer nye øyenskygge paletter fra https://www.makeupmekka.no/ ! Nå har det kommet et helt nytt palett som heter EYE CREAM BAR – 9 SCOOPS OF EYESHADOWS! 

Dette palettet er en Limited edition, og det betyr at det kun selges i et visst tidsrom. Da gjelder det å være raskt ute for å sikre seg et palett! Jeg ble skikkelig giret da jeg så hvilke farger som de hadde plukket ut. De har tatt utgangspunkt i en typisk iskremdisk. Så her kan gjenspeiler fargene de ulike smakene som man finner i is disken. Fargene er utrolig pigmenterte, og de utrolig fine! Der er 8 matte øyenskygger og 1 med shimmer i. Her har Du faktisk alt det du trenger for å lage en skikkelig fin sommermakeup. Jeg har allerede brukt mitt en liten stund, og har fått noen favoritt farger. Jeg har brukt mye av fargene cookie dough, chocolate, Orange,peach. Jeg gleder meg til å utforske de andre fargene også nå i sommervarmen! 

 

https://www.makeupmekka.no/eyes-cream-bar—9-scoops-of-eyeshadows.html

Hvilken farge er din favoritt? Skriv gjerne en kommentar til meg på Facebook! Du er hjertelig velkommen til å følge meg på YouTube (WeLG Foredrag)! Håper at Du har lyst til å følge meg videre på blogg og video! Jeg poster nye innlegg og videoer hver eneste dag! Spør meg gjerne dersom Du lurer på noe!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg