Campingen er sminkefri sone!

Licensed from: Alexas_Fotos pixabay.com 

Når jeg drar på campingplassen, så pleier jeg ikke å sminke meg. Det er et fristed hvor jeg virkelig skal senke skuldrene mine ned, og bare være meg selv. Jeg har kanskje sminke på meg når jeg drar opp, men så er det ikke mer sminke før jeg kommer meg hjem igjen. Det er viktig å unne seg sminkefrie dager iblant, og jeg trenger å øve på det. Jeg trives nemlig veldig godt med sminke på nå. Jeg jobber med å finne den samme godfølelsen når jeg ikke bruker sminke. Så jeg har tenkt å være uten sminke når jeg er i campingvogna vår denne sommeren. Vi skal være der maksimalt en uke om gangen, så det burde ikke være noe problem i det hele tatt. Jeg skal kose meg på terrassen dersom solen skinner, og da er det bare dumt å ha ansiktet fullt av sminke.

Licensed from: Alexas_Fotos pixabay.com 

Campingen er vårt fristed. Der skal vi slappe helt av, og bare være til. Jeg senker kravene til meg selv, og trives med det. Det blir forhåpentligvis en del bading også. Jeg håper at vi får noen fine dager der i løpet av sommeren. Jeg må lære meg til å slappe av iblant. Jeg skal blogge og filme som vanlig hele sommeren. Det er viktig for meg å kunne vise meg uten sminke på video også.  Vi trenger å vise hverandre at det er ok med naturlig utseende i hverdagen også. Jeg har tenkt en del over det. For jeg og mannen min snakket litt om det. Han synes jeg er fin uansett, og minnet meg på at det kan være lurt å ta en pause når vi er på campingen. Sånn at huden min kan få litt pause, og jeg kan øve på å være glad i meg selv helt naturlig.

Licensed from: Alexas_Fotos pixabay.com 

Jeg skal ta den utfordringen! Det er fornuftig, og egentlig ikke noe stort problem. Jeg har bestemt meg for å ha en fin sommer. Det skal ikke være slike materialistiske ting som skal styre mine dager. Jeg håper at dere også tenker litt over dette. Vi trenger skikkelig ferie, og vi må senke kravene til oss selv. Jeg skal gi meg selv denne pausen, og så skal jeg kose meg med familien min. Sommerlig glød er jo den aller fineste “sminken” som man kan ha!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg