Følg treningen min på YouTube!!

Jeg har endelig kommet meg i gang med trening igjen! Det har vært et helt år med minimalt med trening. Det har vært mange årsaker til det. Men mest av alt så skyldtes det at jeg trente for hardt i en lang periode, og da ble det skapt betennelser i kroppen min på grunn av revmatismen. Så da fikk jeg skikkelig juling av kroppen min, og ble veldig demotivert. Men jeg har tenkt ganske lenge at jeg må komme meg i gang igjen med treningen. Men det må bli i roligere former. Jeg har lært av mine tidligere feil! Så jeg har jobbet med meg selv gjennom de siste månedene for å komme dit at jeg er klar for å komme i gang igjen. 

Jeg kom frem til at jeg ville dele treningen med Dere via min kanal på YouTube! For da ville det gi meg et solid spark bak, og jeg ville være nødt til å komme i gang. Det har vist seg å være veldig bra for meg! Så nå poster jeg treningsdagbok på min YouTube kanal etter treninger! De har blitt tatt godt imot, og det er kjekt å se! Tusen takk til alle dere som ser videoene, og som heier meg videre! Jeg vet nemlig at det ikke bare er meg som kan slite med motivasjonen iblant. Og jeg ønsker å vise at man kan komme i gang igjen selv om man er både syk og overvektig.

Jeg kjenner at treningen gjør meg godt! Jeg blir glad, og mer mobil. Dagene glir lettere, og psyken min har blitt bedre. Det er ikke en mirakelkur, men det gjør hverdagen min bedre. Jeg har satt meg et mål om å trene tre ganger per uke. Det bør være overkommelig med tanke på at jeg jo ikke er i vanlig jobb. Det skal prioriteres, og jeg skal sette av tid til det. Når det er planlagt,  så er det lettere å få det gjennomført. Jeg ønsker at trening skal være en naturlig del av min hverdag. Det skal ikke være et slit som man egentlig ikke vil gjennomføre! Jeg føler at disse filmene gir meg et ekstra push, og hjelper meg til å komme inn i veldig gode rutiner!

Det er veldig kjekt dersom Du vil følge WeLG Foredrag på YouTube! Jeg poster ulike videoer hver eneste dag. Det er gøy å se at flere og flere følger meg der! Jeg gleder meg til å få et sunnere liv sammen med Dere!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg