Jeg takler ikke varmen så veldig godt!

Licensed from: masteracoza pixabay.com 

Vi har hatt en fantastisk sommer i år! Det har vært masse fint vær, og høye temperaturer. Jeg har virkelig forsøkt å nyte det, men det er ikke alltid like enkelt for meg. Jeg takler faktisk varmen ganske dårlig! Jeg blir faktisk ganske uvel når det blir varmt og lite vind. Det handler om at matlysten forsvinner, og jeg drikker for lite. Da kommer hodepinen snikende, og humøret blir litt dårlig kan man si. Det er også slik at denne kroppen sliter litt med å regulere temperaturen på grunn av overgangsalder etter livmorhalskreften i 2010! Det er ikke så veldig kjekt med hetetokter i tillegg til 25 grader og vindstille. Da sliter jeg ganske hardt. Men så er det jo veldig deilig med en slik sommervarme! 

Licensed from: JACLOU-DL pixabay.com 

Jeg har lært meg selv et par triks. Det er lurt å drikke mye, og spise regelmessig. Viktig å ta seg en dusj, og ta seg et bad dersom det passer seg slik. Når jeg er i campingvogna så bader jeg ute. Det er liksom en plass hvor jeg føler meg trygg. Jeg kan ikke fordra å bade i saltvann. Så jeg digger å bade i Byglandsfjorden ved campingen sammen med ungene mine. Da får man kjølt seg skikkelig ned, og kan klare seg fint gjennom de varme sommerdagene. Men her hjemme er det litt verre å få kjølt seg skikkelig ned. De dagene hvor jeg ikke klarer varmen mer, så tar jeg på varmepumpen på kaldluft. Da får jeg en passelig temperatur, og det kjennes deilig når man skal forsøke å tenke kreativt og jobbe hver dag.

Licensed from: aubryal pixabay.com 

Det har vært kjekt med en slik fin sommer! Jeg mener ikke å klage for mye. Det er bare sånn iblant. Noen ganger er det ikke alt som er like enkelt å håndtere når helsen er litt svingende. Men vi har kost oss masse i sommer, og jeg er endelig blitt skikkelig grill mester! Vi har spist masse god mat, og vært hjemme og i campingvogna! Det er godt å kunne tenke tilbake på en slik fin sommer i 2018! Jeg håper at Du også har kost deg skikkelig, og er klar for en spennende høst etter hvert!

Vi blogges!

Følg gjerne WeLG Foredrag på YouTube og Instagram!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg