Jeg kan ikke blidgjøre alle!

Licensed from: mbll pixabay.com 

Det vil alltid være slik at jeg møter mennesker som ikke liker det jeg driver med. Noen dem har ikke kunnskap om hva det egentlig er jeg driver med, men de er bare generelt skeptiske til å jobbe via internett. Jeg skjønner at det kan virke merkelig for dem som ikke bruker det så mye selv. Men for meg så er det bare bra å kunne jobbe hjemmefra via internett. Da har jeg faktisk fortsatt en mulighet til å være i jobb selv om jeg er sliten og syk. Jeg har tenkt nøye over livet mitt, og hvilken vei jeg ønsker at det skal ta. Jeg trenger utvikling, og noe som jeg kan jobbe med helt selv. Jeg skaper alt innhold på denne bloggen helt selv. Det er ikke noen som forteller meg hva jeg skal skrive hver eneste dag. Jeg bruker blogg.no som plattform rett og slett fordi jeg ikke er teknisk nok til å kunne ha mitt helt eget sted. Jeg trives godt med å være på denne plattformen.

Licensed from: Larisa-K pixabay.com 

Jeg vet at det kanskje ikke er den vanligste jobben for en 41 år gammen tobarns mamma på Sørlandet. Men jeg er ikke A4. Jeg er meg selv ,og jeg kan ikke være noe annet. Det kan ikke nytte å forsøke å blidgjøre absolutt alle mennesker! Jeg har kommet frem til at det er meg og min familie som bestemmer. Jeg og mannen min har snakket mye om hva jeg skal gjøre fremover. Vi er heldigvis enige om at dette skal jeg virkelig prøve å få til. Det er ikke sikkert at det går så raskt som jeg ønsker meg, eller at jeg når de målene jeg har satt meg. Men man får ikke noe til dersom man ikke våger å prøve. Jeg gir derfor gass, og gleder meg over hvert eneste fremskritt underveis! Jeg blir veldig glad for hver eneste nye abonnent som dukker opp på YouTube. Det betyr så mye for meg at Dere viser meg tillit, og ønsker å følge meg der!

Nå er jeg trygg nok til å gjøre det som jeg liker aller best! Så får folk prate om hva de vil for meg. Jeg kan ikke lenger tenke så mye på alle begrensninger som finnes i livet! Jeg vil jobbe meg fremover hver dag, Det føles veldig godt å ha tatt et konkret valg for fremtiden. Jeg skal jobbe så godt som jeg bare kan for å nå mine mål! 

Vi blogges!

Følg gjerne WeLG Foredrag på YouTube og Instagram!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg