Nye hårstrikker!

Reklame | Inneholder reklame, men er ikke sponset eller betalt!

Da jeg var i Arendal denne uken her, så fikk jeg kjøpt meg disse fine og praktiske hårstrikkene! Disse kan faktisk også brukes som armbånd. Jeg kjøpte dem på en butikk som heter OAK i Arendal sentrum. Jeg så dem med en gang jeg kom inn i butikken fordi de hadde lagt dem på et bord sammen med høstmoten. Det var så fint presentert, og jeg elsker fargene som de hadde fått inn! Hårstrikkene kostet 25kr per stk. Jeg kunne med en gang se for meg hvilke antrekk som jeg kunne bruke dette til, og jeg var kjapp til å bestemme meg for at disse skulle jeg ha med meg hjem igjen. Det er veldig kjekt å kunne ha ulike hårstrikker som jeg kan velge mellom utover høsten. For noen ganger ønsker man å ta håret vekk fra ansiktet, og bruke fine hårstrikker.

Det er ganske så uvant for meg å bruke hårstrikker. For jeg har jo ikke hatt såpass langt hår på veldig mange år. Nå gleder jeg bare til det vokser enda lenger, og jeg føler meg så mye mer feminin nå. Det er som om jeg plutselig føler meg mer selvsikker og tryggere. Jeg har endret meg veldig mye det siste året, og jeg koser meg. Nå kan jeg leke med ulike frisyrer, og jeg kan bruke hårpynt. Det er kjekt når man kan pynte seg litt ekstra i hverdagen. Det hjelper veldig på mitt humør. Små ting kan gjøre stor forskjell. Det er litt rart å se hvordan jeg plutselig legger merke til hårstrikker og annet dilldall til håret. Før var det liksom ikke noe som jeg tenkte på i det hele tatt!

Jeg likte disse fargene veldig godt! Det skal bli kjekt å bruke disse fremover. Jeg har allerede testet dem ut, og er veldig fornøyd. De strammer akkurat passelig, og holder håret fint på plass. Jeg tror også at de fint kan være kule som armbånd til visse antrekk. Det er kjekt når et produkt kan brukes til flere ting. Da er det ikke så veldig dyrt heller. Jeg skal bruke disse strikkene masse fremover, og håper at de holder seg like fine så lenge som mulig!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg