Ikke gjør narr av meg!

Licensed from: Capri23auto pixabay.com 

Jeg vet der finnes mennesker som synes alt jeg gjør er patetisk og dumt. Det er også noen mennesker som tenker at Wenche er helt på jordet, men hun får bare “holde på med sitt”. Jeg forsøker etter beste evne å ikke bry meg om det. Men noen ganger stikker det inn under skinnet på meg, og jeg blir faktisk ganske lei meg og sint! For jeg liker ikke at andre mennesker gjør narr av meg, og av det som jeg faktisk jobber med! Men så må jeg bare puste litt med magen, og snu tankegangen min. For jeg går mine egne veier, og det gjør meg faktisk stolt! De gangene jeg blir trist, så må jeg snakke med min kjære mann. For han er min aller største støtte, og er alltid en god lytter. Det er ikke dermed sagt at vi er enige i alt. Men vi er enige om en ting. Jeg skal ikke knekkes av at andre mennesker dømmer meg nord og ned!

Licensed from: MabelAmber pixabay.com 

Jeg har valgt en retning som ikke er helt vanlig for 41 år gammel, gift tobarns mor. Når man forsøker å lykkes som Influencer, så blir man automatisk satt i en bås som ikke alltid er like positiv. Det må jeg faktisk bare leve med. Men jeg må likevel si at det er ganske rart hvordan mennesker våger å dømme meg! For jeg er faktisk en person som ikke gir meg så lett! Og slik negativitet blir faktisk bare bensin på bålet for min del! Jeg er helt trygg på mitt valg, og jeg er veldig motivert til å jobbe meg inn på markedet som influencer på flere kanaler! Jeg skjønner at en del folk ikke ønsker å følge med meg eller andre influencere. Det er helt ok. Men ikke vær uhøflige mot oss! vis såpass med folkeskikk at dere ikke er nedlatende og frekke! Det er faktisk en jobb å lage kreative videoer og blogginnlegg hver eneste dag. Jeg vet at lønnen vil komme etter hvert!

Licensed from: MabelAmber pixabay.com 

Jeg jobber meg gjennom en dag om gangen! Jeg vet at der er et marked der ute, og jeg skal ha min del av den. Det er ikke alltid like enkelt å være meg, men jammen meg er det spennende også. Veien blir virkelig til mens man går. Jeg føler meg skikkelig heldig som faktisk våger å gå mine egne veier! 

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg