Livet er spennende!

Licensed from: Heidelbergerin pixabay.com 

Jeg føler meg veldig heldig! For jeg klarer å se at livet er spennende. Det var en lang periode hvor jeg ikke følte at livet mitt var noe særlig bra. Det var for mye som var tungt og vanskelig. Nå er jeg heldigvis på et mye bedre sted. Jeg kjenner sommerfugler i magen igjen, og jeg gleder meg til fremtiden! Det er ufattelig deilig å endelig kjenne på glede i livet. Når man sliter seg gjennom store kriser, så er det ikke lett å se det gode som ligger foran en selv. Jeg har virkelig vært nede i kjelleren rent mentalt, og gleder meg nå over å endelig puste litt friere i hverdagen min! Jeg kan ikke rømme fra våre utfordringer, men jeg kan velge å være positivt innstilt. Det er et bevisst valg, og det er så bra for meg.

Licensed from: Capri23auto pixabay.com 

Jeg får stadig nye utfordringer, og dører åpnes etter hvert som man lever. Nå er jeg i full gang med mange planer, og jeg jobber svært langsiktig. Det betyr at man ikke alltid kommer seg så fort fremover som man gjerne skulle ønske seg. Men jeg skal ta stegene underveis, og ha med meg familien min i ryggen min. De er det aller viktigste i livet, og jeg må være helt sikker på at alle sammen klarer seg bra underveis. Det krever masse av oss, men det er riktig. Jeg har mange planer og drømmer. Nå har jeg lært at det kan skje før man aner det. Jeg forbereder meg derfor på å være sterk i nuet, og ta noen sjanser iblant. Det er tross alt da det magiske skjer!

Licensed from: pixel2013 pixabay.com 

Jeg er engasjert i frivillig arbeid, og det skaper nye vennskap og muligheter. For meg så betyr det veldig mye. Det er kjekt å kunne få nye venner i livet. Jeg er en åpen person, og jeg byr på meg selv. Det skaper nærhet og kontakt med mange ulike mennesker på min vei. Jeg vet at relasjoner er veldig viktig når man skal jobbe i eget firma. Men det er like viktig for meg rent privat. Det er spennende å bli kjent med ulike mennesker! Livet er i ferd med å bli veldig bra, og jeg gleder meg veldig til fortsettelsen sammen med mine kjære! Jeg er så inderlig glad for at jeg aldri gav opp håpet om en fin hverdag!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg