Jeg følger hjertet mitt!

Licensed from: shell_ghostcage pixabay.com 

Jeg har tatt mange valg de siste årene. Det har til tider vært veldig krevende. Men samtidig har det vært veldig spennende å skape sin egen jobb. Jeg jobber jo veldig hardt for å komme fremover med WeLG Foredrag. Det er en krevende prosess. og man møter iblant motstand som er vanskelig å håndtere. Noen ganger får man seg en i trynet, og det skjedde nylig for min del. Men jeg gir meg ikke! For jeg vet at mine visjoner er mulige å oppnå. Det skal ikke noen andre få lov til å ødelegge. Jeg vet at mitt firma har stort potensiale. Nå handler det aller mest om å skaffe seg midler slik at man kan markedsføre skikkelig, og lage produkt som man kan selge via internett. Det er noe som jeg jobber hardt for å kunne oppnå. 

Licensed from: Hans pixabay.com 

Jeg følger hjertet mitt, og jeg er optimist! Det er ikke noe som skal ta fra meg mitt livsmot og engasjement. Jeg har kommet et godt stykke på vei med firmaet, og skal ikke slutte nå. Det kan være at andre mister tålmodigheten, men det gjør ikke jeg! Når man kjenner dypt inni seg selv at dette er riktig, så skal ikke noe få ødelegge det. Jeg får kanskje en lenger vei, men den skal jeg klare å gå. Når jeg har bestemt meg, så er jeg ikke til å rokke. Jeg har en hjertesak som jeg vil bruke resten av livet mitt på. Jeg vil formidle håp til alle som sliter. Det finnes så utrolig mange mennesker der ute som trenger hjelp i sin hverdag. Jeg vet at mine verktøy kan være til hjelp for mange. 

Licensed from: jill111 pixabay.com 

For meg så er det ikke noe annet som gjelder. Jeg vil jobbe med WeLG Foredrag. Det er mange ting som skal klaffe. Men jeg er villig til å jobbe meg fremover. Det er noe som ikke andre kan bestemme. Jeg og min kjære mann er helt enige, og da er det bare å gi gass fremover! Jeg gleder meg veldig til å nå noen av våre målsettinger. Vi har virkelig troen på dette prosjektet begge to, og ønsker å jobbe videre med det i årene som kommer! Det er noe som jeg virkelig gleder meg til!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg