Jeg elsker TEXTURIZING BEACH SALT WATER SPRAY fra Jan Thomas!

Reklame | Reklame, men innlegget er ikke sponset eller betalt!

Det er viktig for meg å ha et fyldig og fint hår! Nå er jeg endelig kommet dit at håret begynner å få en del lengde, og jeg ønsker å style det på ulike måter. Jeg slet med at håret ikke hadde nok fylde, og at det sank sammen veldig kjapt etter at jeg hadde vasket det. Jeg fikk råd fra min faste frisør om å bruke saltvannsspray i håret mitt. Jeg tok turen til VITA, og der hadde de faktisk tilbud på Jan Thomas sin saltvannsspray! Jeg tenker alltid på pris på grunn av stramt budsjett. Så jeg tenkte at dette ville jeg forsøke siden den kun kostet 99kr den uken. Jeg var veldig spent på hvordan dette produktet ville påvirke mitt hår. 

Jeg fikk beskjed om å ta dette inn i vått hår, og så føne håret. Jammen meg ble det fart på sakene da! Jeg er så utrolig fornøyd med hvordan produktet fikses mine utfordringer. Håret mitt ble tykkere, og fikk virkelig en fyldigere fasong. Det ble et helt annen volum på håret, og jeg elsker det! Det er rart hvordan et produkt virkelig kan gjøre en forskjell på hvordan man ser ut. Nå har jeg et hår som jeg kan style lettere og finere. Jeg føler at det skaper volum i håret, og at det ser friskere ut. Man får faktisk følelsen av å ha badet i saltvann! Det er mange år siden jeg badet i sjøen. Så jeg hadde glemt hvilken effekt saltvann egentlig har på håret. 

Jeg kommer til å bruke det fremover! Der finnes jo veldig mange ulike produkter, men jeg tror jeg kommer til å bruke dette i tiden som kommer. Jeg gleder meg til håret mitt vokser seg enda lenger. Det er så kjekt å kunne style håret på ulike måter, og jeg føler meg så vanvittig mye mer feminin. Nå er jeg så glad for at jeg våget å slippe det ut igjen etter så mange år. Det viser seg at håret har en fin farge, og faktisk en del bølger. Det kommer til å bli veldig fint når det blir enda lenger! Jeg skal kose meg fremover, og bruke gode produkter som holder håret sterkt og sunt!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg