Jeg er så klar for langt hår!

Nå er det kjekt å merke at håret mitt er i ferd med å få litt lengde. Det er så gøy å endelig kunne lage litt annerledes frisyrer på håret mitt. Jeg gleder meg som en liten unge til det blir skikkelig langt. Jeg føler meg helt klar for å ha skikkelig langt hår! Det har virkelig presset frem min feminitet. Det er noe som jeg ikke helt tenkte over tidligere. Men nå er det liksom blitt et helt annet fokus. Jeg vil så inderlig gjerne føle meg vakker i hverdagen, og bruker en del tid på det. Jeg er opptatt av at håret mitt er fyldig og fint. Så vil jeg ha på meg sminke, og et fint antrekk. Noen ganger er det nesten litt skremmende å se tilbake på gamle bilder. Forandringen er så utrolig stor.

Men jeg elsker det! Jeg koser meg glugg med alt det som skjer nå. Jeg har haugevis med hårbøyker og strikker. Det er plutselig blitt kult og helt naturlig å bruke hatter. Det er ikke noe som jeg har gjort tidligere. Men nå er jeg tryggere, og jeg føler meg mer selvsikker. Det er så rart at mye kan endres på en gang. Da jeg lot håret gro, så ønsket jeg meg en endring. For jeg følte inni meg at utsiden ikke stemte overens med innsiden. Nå er jeg veldig glad for at jeg våget å gjøre en endring. Jeg har mange tanker om hvordan jeg skal pynte meg fremover. Det er så merkelig at jeg har blitt helt nerd på alt som kommer til hår, sminke og velvære. 

Jeg koser meg, og det er riktig for meg. Jeg føler meg mye mer som den kvinnen jeg jo er. Det er masse som er blitt holdt inne gjennom alle disse årene. Nå kan jeg endelig slippe alle disse tingene ut, og det er det som er i ferd med å skje nå. Jo tryggere jeg blir, jo mer vil jeg finne meg selv. Det er en spennende prosess, og håret er bare en liten del av det. Men for meg så er det en stor ting likevel. For det representerer en endring i min egen feminitet, og det gjør meg stolt og glad.

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg