Det nærmer seg konsert!

Nå er det ikke mange ukene igjen til min konsert i Den lille dansken på Kulturfabrikken i Mandal! Jeg går på scenen sammen med musikalske venner fredag 19.oktober kl 19,00! Jeg gleder meg som et lite barn. Det er noe av det aller kjekkeste jeg vet om. Jeg har ikke nerver, men kun en varm og spent følelse i kroppen min. Jeg håper inderlig at jeg klarer å kose meg på scenen der og da. Det er så utrolig deilig å spille sammen med disse folkene, og jeg nyter hver eneste øvelse. Nå får jeg endelig følelsen av å være en del av et slags band. Jeg har bare smil rundt munnen, og koser meg så enormt. Da skjer det også noe med sangen min som jeg virkelig liker. Jeg kjenner på en trygghet som er så god.

Jeg håper så inderlig at det blir en del publikum i salen. Det er det som er aller mest spennende for min del. Jeg aner jo ikke om jeg er godt nok kjent her i min nye hjemby. Men nå føler jeg at det er på tide å gi mer gass når det kommer til musikken. Jeg vil vise meg frem, og dele min musikkglede med befolkningen. Jeg har gledet meg veldig lenge til å komme skikkelig i gang med dette prosjektet. Så det er veldig deilig at det nærmer seg den rette datoen nå. Jeg føler meg veldig klar, og jeg er full av gode sommerfugler. Det er rart hvordan visse ting kan bli så utrolig viktige i ens liv. Musikken tar mer og mer plass i hjertet og sjelen min. Jeg trenger det for å kunne ha en fin hverdag.

Jeg har sagt det mange ganger, og jeg mener det fortsatt. Musikken redder meg. Den berger hele meg. Jeg oppnår en mestringsfølelse som jeg elsker. Den holder meg oppe gjennom vanskelige stunder. Jeg vet at jeg har et talent, og endelig kan jeg få bruke det slik som jeg ønsker. Det er en gave som jeg er veldig glad for å ha. Nå skal jeg finpusse sangene i de siste ukene frem mot konserten min. Jeg håper at Du kommer dersom du er i nærheten!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg