Det er kun jeg som kjenner meg!

Licensed from: pasja1000 pixabay.com 

Noen ganger kan jeg forsvinne inn i meg selv. Der er så uendelig mange ting som jeg må ta stilling til, og bearbeide. Jeg kan prate om ganske mye i privatlivet eller på mine kanaler. Men jeg har mange sår som skal gro uten at andre kan gjøre så veldig mye. Det er noe som er ganske vanskelig til tider. For jeg bærer på veldig mange følelser. Det er ikke så veldig enkelt å ha det sånn i hverdagen. Men jeg er i denne situasjonen , og må bære min sorg egentlig helt alene. Jeg har jo min kjære mann som hjelper meg hver eneste dag. Men han skal slippe å bære på alt sammen. Det er viktig for meg å kunne håndtere livet selv. Jeg vil jo ha et godt liv, og da må jeg jobbe meg gjennom alt som har skjedd.

Licensed from: Heidelbergerin pixabay.com 

Jeg kan ikke dele alt. Der er detaljer som jeg kun holder inni meg selv, eller snakker om kun i terapien. Jeg skjønner at det kan være vanskelig for andre å skjønne meg helt. Men jeg kjenner meg selv veldig godt. Det er på godt og vondt. Jeg har ikke mulighet til å slette alt som har skjedd i livet mitt. Men jeg må velge selv hvordan jeg skal håndtere den. Heldigvis finnes der mange ulike verktøyer som hjelper meg i hverdagen min. Jeg kan komme meg gjennom livet på en god måte. Men det er altså en del ting som kun jeg vet om, og som kun jeg kan forstå fullt og helt. Det er veldig viktig for meg å kunne leve så vanlig som mulig. Jeg vil ikke at fortiden min skal ødelegge det gode livet som jeg faktisk har.

Licensed from: MabelAmber pixabay.com 

Mitt liv er blitt veldig godt. Jeg føler meg heldig som fikk en ny sjanse, og fikk oppleve ekte kjærlighet i voksen alder. Det er noe som jeg aldri kan få takket nok for. Jeg har blitt friskere for hver dag selv om der kommer noen smeller. Jeg er sikker på at min vei videre blir litt vanskelig fremover. For jeg er nødt til å komme meg gjennom de vanskelige tingene. Det er ikke noen som kan gjøre denne jobben for meg. Jeg må være meg selv, og ta litt og litt om gangen!

Vi blogges!

www.welgforedrag.com

Følg meg gjerne på Youtube og Instagram: WeLG Foredrag

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg