Jeg må ta noen valg!

Licensed from: TeroVesalainen pixabay.com 

Jeg har ganske mye å tenke på for tiden. Det er mye som skjer i privatlivet mitt, og jeg sliter med å gjøre alt som skal gjøres til enhver tid. Det er mange baller i luften på en gang, og jeg må nok snart ta et viktig valg. Jeg er nødt til å velge ut hva som er viktigst for meg, og hva som fungerer best for meg og min familie. Akkurat nå er hverdagen veldig intens, og da er det ganske så utfordrende å ha såpass mange oppgaver. Jeg har valgt alt sammen selv, og jeg vet at valget er mitt. Det kan hende at ting løser seg enkelt. Men det kan også være at jeg må ta et valg som er ganske så vanskelig for meg. Noen ganger må man gi slipp på ting for å kunne komme seg videre i livet. 

Licensed from: geralt pixabay.com 

Det er mange ting som jeg liker veldig godt. Og da blir det vanskelig å velge det bort. Men så er det en ting som er viktigst, og det er kun familien min. Jeg må ha nok overskudd til å takle det som kommer mot meg i min hverdag. Det er ikke noen andre som kan ta de byrdene fra meg, og jeg må stå i det. Da må jeg ha krefter og energi. Jeg føler i blant at jeg ikke strekker til ,og det det ikke en god følelse for meg. Jeg har en tendens til å gi meg selv veldig mange oppgaver, og så er det plutselig meget vanskelig å håndtere alt sammen. Jeg har gått på de smellene ganske mange ganger, og kjenner at jeg nå må være brutalt ærlig med meg selv. 

Licensed from: geralt pixabay.com 

Jeg er heldig som er kreativ, og som har et ønske om å formidle. Men noen ganger så merker jeg at det er slitsomt også. For når man skal hele tiden produsere innhold, så hender det at man blir tom og ganske lei. Jeg skal tenke meg veldig nøye om. ‘jeg har ikke bestemt meg for hva som skal gjøres. Men jeg må tenke ut en god plan for tiden fremover. Det er spennende også når man må ta nye valg!

Vi blogges!

www.welgforedrag.com

Følg meg gjerne på Youtube og Instagram: WeLG Foredrag

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg