Jeg føler meg ganske alene…

Licensed from: Capri23auto pixabay.com 

Noen ganger så føler jeg meg veldig alene. Jeg kan bli trist og ganske lei meg. Jeg vet at mine nærmeste støtter meg i jobben min, men likevel så føler jeg meg alene. For jeg har en gnist og en drøm som ikke resten av gjengen har. Det er jeg som har kommet med ideen selv til hva jeg ønsker å jobbe med. Det er en lang og kronglete vei dit jeg vil, men jeg forsøker å bevare fokuset i hverdagen. Så blir jeg trist når man møter motstand og man ikke helt ser løsningen foran seg. Det hender at jeg blir ganske så motløs selv, og ikke helt vet hvordan ting skal ordne seg. Men så holder jeg meg selv i gang, og nye løsninger åpenbarer seg underveis. Men jeg kjenner at det er ganske tungt i noen perioder.

Licensed from: MabelAmber pixabay.com 

Sånn er det når man velger å skape noe nytt selv. Jeg har vært klar over det hele tiden, og jeg kjemper meg videre. Men jeg skulle nok egentlig ønsket meg å være en del at et nettverk på en eller annen måte. Jeg jobber meg fremover helt på egenhånd. Der er ikke noen som styrer skuten utenom meg selv. Jeg finner masse kunnskap via internett, og suger til meg inspirasjon på ulike plattformer. Jeg har laget meg en plan som jeg ønsker å følge fremover. Men jeg må først gjennom noen viktige møter denne uken her. Da er jeg kanskje litt mer klokere, og vet mer om hvordan veien blir fremover. Det er spennende tider for meg akkurat nå. Det er så uendelig mye som jeg har lyst til, men som jeg ikke vet om jeg kan få gjennomført. Noen ganger møter man på motstand som man må ta på fullt alvor, og komme seg velberget gjennom.

Licensed from: MabelAmber pixabay.com 

Jeg vet hva jeg vil. WeLG Foredrag er uten tvil det jeg ønsker å videreutvikle i årene som kommer. Men jeg trenger mer kunnskap, og jeg trenger litt mer støtte fra det offentlige systemet. Det skal bli godt å uansett kommer seg gjennom disse utfordringene, og så stake ut kursen videre etter det! Jeg håper at ting vil ordne seg på best mulig måte for meg og mine drømmer!

Vi blogges!

Følg gjerne WeLG Foredrag på Youtube og Instagram!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg