Deilige dager på Neset camping er over for denne gang!

Nå er vi klar for å reise hjem igjen til Mandal. Vi har hatt noen flotte høstferie dager her på Neset camping i Byglandsfjord. Det har vært veldig deilig å kunne dra opp til campingen ,og bare kose seg i noen dager. Jeg trengte en liten pause fra hverdagen, og det var så utrolig herlig å kunne senke ned skuldrene. Vi har vært her oppe siden lørdag ettermiddag. Det er godt at vi har denne plassen som vi kan reise til når vi ønsker det. Vi har alt det vi trenger her, og det fungerer som en hytte for oss. Jeg merker at dette gjør godt for min mentale helse. Det er noe som skjer med meg når jeg reiser hit. Jeg legger vekk mye av det som stresser meg i hverdagen. 

Vi har bare kost oss, og slappet veldig godt av. Jeg har jobbet en del med firmaet, og det har vært veldig deilig å ha god tid. Noen ganger så er hverdagen såpass intens at det er vanskelig å fokusere skikkelig på det man skal. Nå har jeg hatt god tid til å skrive mange innlegg til bloggen. Jeg har også laget masse markedsføring til WeLG Foredrag. Jeg skal poste innlegg hver eneste dag hele året. Da må jeg hele tiden ligge i forkant, og være på hugget. Jeg har en indre motivasjon, og den kommer fort frem når jeg egentlig skal ha fri. Men jeg har tatt meg god tid til avslapping også. Det er veldig viktig for meg å kunne nyte tiden her på Neset!

Jeg er veldig glad for at jeg og minstemann har hatt noen dager her alene nå. Det er deilig med litt alenetid sammen med et av barna. Så skal vi ha noen dager hjemme før skolen starter opp igjen på mandag. Eldstemann er i Polen denne uken,  så det er litt merkelig tomt uten ham. Men vi har kost oss, og det er viktig for oss!

Vi blogges!

Følg gjerne WeLG Foredrag på Youtube og Instagram!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg