Deilig å komme hjem!

Licensed from: virandek pixabay.com 

Borte bra, men hjemme best! Det er nok noe som de aller fleste kjenner seg igjen i. Det var veldig deilig å komme hjem til eget hus. Man liker seg aller best i sitt eget hjem, og det er deilig med sitt eget baderom. Jeg lengter alltid hjem til egen dusj. Det er noe som jeg har jobbet meg gjennom på tur. Det er liksom noe som ikke helt stemmer når man må bruke dusjer på sanitæranlegg. Jeg er glad for å være hjemme igjen. Det skal bli godt å ha en rolig kveld her hjemme. Jeg har fått unna utpakkingen, og klesvasken er allerede i full gang. Det er merkelig hvor mye tøy som må vaskes etter noen dager på campingen. Jeg skal bruke kvelden veldig godt, og gleder meg veldig til å sove i vår egen seng igjen.

Licensed from: 9355 pixabay.com 

Det er utrolig deilig å ha et hjem som virkelig føles som mitt hjem. Jeg setter utrolig stor pris på det. For det tok meg mange år før jeg kom dit. Nå er jeg veldig trygg i hjemmet vårt, og jeg elsker å bo her. For meg så har dette blitt en veldig trygg havn. Her finner jeg ro og hvile. Det kan være tøffe runder for oss iblant. Men jeg vet liksom at det er her jeg hører hjemme. Det er noe som jeg merket allerede før jeg flyttet hit. Vi var veldig ofte på besøk hos min kjære, og da var det så tungt å måtte reise tilbake til Egersund på søndagene. Det ble bare mer og mer hjerteskjærende for hver gang. Til slutt så måtte vi bare komme oss ned hit for godt. Februar 2015 reiste jeg fra Egersund, og det føltes så utrolig deilig og riktig.

Licensed from: pixel2013 pixabay.com 

Vi har skapt oss et trygt hjem for små og store. Det er her vi hører til ,og det er her vi skal være. Jeg har ikke angret et eneste sekund. Det er så godt for meg å kunne føles seg hjemme. Vi er heldig som fikk komme hit ned. Det er noe som jeg alltid vil være ekstremt takknemlig for. Tenk at jeg skulle få oppleve kjærligheten i voksen alder, og få en ny mulighet til å skape et godt liv for meg og mine kjære!

Vi blogges!

Følg gjerne WeLG Foredrag på Youtube og Instagram!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg