Jeg er nervøs og spent!

I dag er det en spennende dag for meg. Det er også en veldig viktig dag for WeLG Foredrag. Jeg skal på et møte i dag som jeg er veldig spent på. Det er et møte som kan ha stor innvirkning på min vei videre. Jeg merker at det er en uro i kroppen min, og jeg har sovet meget dårlig i natt. Men jeg velger å ha en positiv tanke i hodet mitt. Jeg håper inderlig at dette blir et konstruktivt og godt møte. Men det er ikke bare opp til meg. Her er andre parter involvert, og det er viktig for meg at dette går så bra som overhodet mulig. Jeg er svært glad for at jeg skal ha med meg en person til på møtet. Det er viktig for meg med tanke på at sterke følelser er i sving. Noen ganger kommer nemlig tårene litt vel kjapt dersom ting blir vanskelige.

Jeg håper at Dere alle sammen kan sende meg gode tanker i dag. Jeg er veldig redd for at møtet ikke skal gi meg det utfallet som jeg ønsker meg. Men man kan ikke vite det på forhånd. Jeg forsøker derfor å holde meg positiv, og være klar til å fronte mine tanker og ideer. Jeg har med meg viktige papirer, og jeg har troen på at dette kan ordne seg veldig fint. Men fy så spennende det er! Jeg liker ikke slike møter, men det må til for å komme seg videre i livet. Noen ganger må man stå på barrikaden for å kunne jobbe med det man ønsker- Jeg er klar for å kjempe for WeLG Foredrag! Jeg vet nemlig veldig godt hva som jeg ønsker å få til i tiden fremover.

Jeg kan ikke si alt. Men dere skjønner nok at dette er et viktig møte for meg. Så jeg håper inderlig at jeg kan gå fra dette møtet med et smil om munnen. Det er ikke sikkert, men jeg velger å håpe på det. Jeg kjenner at det er en krevende dag, men jeg skal klare meg gjennom det. Heldigvis er jeg 100% sikker på min beslutning. Jeg vet hva som er viktig og riktig for meg her og nå. Det skal jeg klare å få gjennom. WeLG Foredrag har en lang vei å gå, men det skal jammen meg ende bra til slutt! Håper at Dere sender alle gode tanker min vei i dag, og at Dere heier på meg!

Vi blogges!

Følg gjerne WeLG Foredrag på Youtube og Instagram!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg