Mine innerste tanker får Du aldri!

Licensed from: valiunic pixabay.com 

Livet har gitt meg noen erfaringer. Jeg har mye med meg i ryggsekken ,og det preger meg hver eneste dag. Jeg har valgt å være åpen om min bakgrunn. Men jeg holder likevel en stor del tilbake. For mine innerste tanker får du aldri vite her på bloggen. Det handler om flere ting. Men mest av alt så trenger jeg å ha igjen litt for meg selv. Det er ikke alt som kan eller bør deles med offentligheten. Jeg har mange sår som er dype, og som gror veldig sakte. Men hver dag kommer jeg meg videre i mine prosesser. Noen ganger tar jeg noen steg fremover, og så kommer det plutselig noe som setter meg litt tilbake igjen. Det viktigste er at der er en viss fremdrift, og at hverdagen fungerer best mulig for meg og mine kjære.

Licensed from: valiunic pixabay.com 

Jeg bærer på mye sorg, sinne, frustrasjon og vonde traumer. Det sier seg selv at det er viktig å bevare en egen privat atmosfære. Jeg føler at min formidling er viktig for meg og for mange andre mennesker. Så jeg ønsker å fortsette med det. Men jeg kan ikke la dere få innblikk i absolutt alt som skjer, eller alt jeg tenker på¨. Det er godt å vite at jeg er et voksent menneske som setter grenser. Jeg vet selv hvor grensen min er, og jeg tråkker ikke over den verker på blogg eller på Youtube. Det handler om respekt for meg selv og mine kjære. Jeg velger å ha åpenhet som et viktig verktøy i eget liv. Men alt til sin tid, og innenfor visse grenser.

Licensed from: pepperminting pixabay.com 

Det er nok noen som mer enn gjerne skulle ha visst mer om mine innerst tanker og følelser. For folk er nysgjerrige, og lurer på hva som har skjedd i livet mitt. Jeg vet også at min familie iblant får spørsmål som omhandler dette. Da er svaret veldig enkelt. Spør Wenche selv dersom du lurer på noe! Det er ytterst få som våger å gjøre akkurat det. Men jeg vet at folk prater bak min rygg, og lager en del historier som ikke er sanne. Jeg kunne valgt å gått ut her med min historie. Men jeg har mine grenser, og velger å forholde meg til det. Jeg holder mine innerste tanker og følelser for meg selv!

Vi blogges!

Følg gjerne WeLG Foredrag på Youtube og Instagram!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg