Jeg leter etter ny kunnskap!

Jeg kan kjenne på meg selv at jeg forsøker å pushe meg selv videre i livet! Jeg suger til meg ny kunnskap, og leter hele tiden etter nye muligheter for WeLG Foredrag. Jeg har en indre motivasjon, og den er veldig viktig for meg. Det er det som gjør at jeg stadig vekk oppdager nye ting, og finner løsninger på ulike problemstillinger. Jeg er åpen for å lære mer om sosiale medier, og hvilke muligheter som ligger der. Jeg føler nemlig at potensialet er veldig stort, og at markedet ligger og venter på meg! det kan høres litt pompøst ut, men det er sånn jeg føler det. For meg så handler det om tid før jeg kan ha økonomi til å satse for fullt på WeLG foredrag. Økonomi, helsesituasjon og familien er de viktigste elementene som må være på plass først.

Jeg blir glad når jeg finner ny kunnskap! det kan være noen som inspirerer meg på Instagram, eller nyttige tips som dukker opp midt inni i episode av Bloggerne. Jeg er våken, og snapper opp nye ideer og muligheter med en gang. Det forteller meg også at min hjerne konstant er pålogget med tanke på WeLG Foredrag. Jeg har et brennende ønske om å kunne skape min helt egen arbeidsplass, og er konstant på leting etter nye muligheter. Det kan være litt slitsomt iblant. Men jeg elsker det aller mest. For det har hjulpet meg gjennom en veldig tøff tid i livet mitt. Jeg vet ikke hvordan jeg skulle klart meg uten å ha disse plattformene som trenger min kreativitet hver eneste dag!

Jeg har lyst til å lære meg enda mer! Nå er planen å få lært seg litt mer datakunnskaper så raskt som mulig. Jeg trenger å få grundig opplæring slik at jeg kan gjøre ting på enklere måte. Det vil spare meg for tid og energi. Jeg føler at det er mye spennende igjen for meg der ute. Det er deilig å ha en egen overbevisning om at ting skal ordne seg på sikt! Jeg må nok kjempe en del, men det er jeg klar for å gjøre!

Vi blogges!

Følg gjerne WeLG Foredrag på Youtube og Instagram!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg