5 ubeskrivelige år er gått!

Licensed from: Capri23auto pixabay.com 

Det er i disse dager fem år siden jeg for alvor fikk innblikk i min situasjon, og alt som var skjult kom frem i lyset. Det er noen som jeg aldri kommer til å glemme, og som alltid vil være en stor del av meg. Noen ganger så blir livet så vanskelig at man ikke vet hvordan den neste dagen skal gå. Slik hadde jeg det for fem år siden. Livet mitt falt sammen, og alt var så uendelig vanskelig. Men jeg er glad for at sannheten kom frem, og at jeg kunne ta de grepene som var nødvendige. Det har vært en veldig tøff reise i disse årene. Men jeg er stolt over min egen innsats. Jeg har kommet meg videre i livet til tross for alt som har skjedd. Det er noe som gjør meg sterk.

Licensed from: Capri23auto pixabay.com 

Jeg er så glad for at jeg ikke visste om alt det som ventet på meg i livet. Når alt kom frem, så hadde jeg ikke annet valg enn å kjempe meg videre. En dag om gangen. Det har vært harde motbakker underveis. Men vi har kommet oss vel gjennom det. Nå er livet heldigvis mye bedre. Det er fortsatt en del jobb som må gjøres, men vi er på riktig vei. Det har ikke kommet av seg selv. Jeg har fått utrolig mye hjelp at ulike instanser og fagpersoner. Min kjære mann og nærmeste familie har vært veldig viktige i denne prosessen. Jeg sender store takk til alle som har vært til hjelp i denne tiden. Det er godt å ikke være helt alene i store stormer. 

Licensed from: Capri23auto pixabay.com 

Hver dag skal vi komme oss gjennom livet med vår bagasje. Det er til tider veldig vanskelig å håndtere. Men vi klarer det på et eller annet vis hver eneste gang. Jeg er svært glad for at vi jobber oss gjennom alt sammen. Noen dager er verre enn andre. Men det fører oss videre i livet. Jeg har fått mange smeller i livet mitt. Men jammen meg har jeg mye godt i livet mitt også! Det er viktig å tenke på når kreftene minker! Vi kommer oss alltid gjennom det!

Vi blogges!

Følg gjerne WeLG Foredrag på Youtube og Instagram!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg