Jeg skal gjøre så godt jeg bare kan!

Licensed from: TeroVesalainen pixabay.com 

Det er veldig viktig å ha egne mål i livet. Noen mål er små, mens andre mål er store. Jeg tror uansett at det er veldig viktig å sette seg egne mål. Det har vært mye å ta tak i hos meg de siste årene. Men nå er jeg kommet så langt at jeg kan sette meg noen nye mål. Jeg har mine egne personlige mål, og så har jeg WeLG Foredrag sine mål. Det er viktig for meg å kunne kombinere disse to tingene. For jeg skal ha et godt liv, og ikke brenne meg helt ut i forsøket på å ha en egen bedrift som levebrød. Nå har jeg kommet meg velberget gjennom mange stormer, og føler meg mye tryggere på meg selv. Jeg har bestemt meg for å satse. Det kan være at jeg møter mange motbakker, men da er det enda kjekkere å komme til toppen tilslutt!

Licensed from: TeroVesalainen pixabay.com 

Jeg vil veldig gjerne kunne se tilbake, og vite at jeg har gjort mitt beste. Man kan ikke gjøre så mye mer enn det. Jeg er sikker på at det skal gå bra, men det kommer til å ta tid og krefter. Det er best for meg å ta små steg om gangen. Nå er jeg i en forberedelsesfase. Det er mange nye ideer som skal settes ut i livet etter hvert som løsninger åpenbarer seg. Jeg føler meg som en tålmodig sjel når jeg planlegger langt frem i forhold til WeLG Foredrag. Det har vært mitt helt eget prosjekt, og jeg er veldig stolt over at det enda er i gang. Det viser at jeg er i stand til å tenke langsiktig, og være tålmodig. Nå har jeg noen visjoner som skal bli til handling helst  i løpet av 2019!

Licensed from: geralt pixabay.com 

WeLG Foredrag holder kreativiteten i gang hos meg. Det er utrolig spennende å skape sine egne plattformer og sitt eget navn. Jeg er fast bestemt på å holde hjulene i gang fremover. Det er det som gjør meg glad, og som fyller meg med energi. Dagene ville vært veldig mørke dersom jeg ikke hadde dette å jobbe med fremover. Nå har jeg virkelig mye å glede meg over! Jeg gleder meg veldig til å kunne si mer om dette her på bloggen, men dere får bare vente en stund til!

Vi blogges!

Følg gjerne WeLG Foredrag på Youtube og Instagram!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg