Jeg har så lyst til å satse!

Licensed from: rawpixel pixabay.com 

Jeg merker på meg selv at det er på tide å ta nye steg! Jeg føler at jeg er klar for å satse enda mer på WeLG Foredrag fremover. Det er noe som jeg virkelig brenner for, og som uten tvil føles mest riktig for meg. Men jeg må komme i gang med å produsere er skikkelig bra produkt. Jeg har mange planer, men kan ikke røpe eksakt hva det gjelder riktig enda. Nå må jeg få noen viktige brikker på plass i mitt puslespill først. Det innebærer noen runder som jeg er nødt til å gjennomføre selv om jeg egentlig ikke har så veldig lyst til det. Men jeg både tror og håper at der kommer en del bra ut av det i etterkant. Noen ganger må man gjennom kjedelige ting før man kan kose seg med det som er virkelig kjekt.

Licensed from: AnnieSpratt pixabay.com 

Det er godt å kjenne at jeg er sikker på min sak. Jeg vet hva jeg ønsker å gjøre fremover. Nå handler det aller mest om å finne midler, og riktig tidspunkt for gjennomførelse. Alt kan fikses bare man jobber tålmodig i tiden som kommer nå. Jeg skal ikke miste motet selv om det blir vanskelig. Målet ligger der fremme, og venter på meg. Det handler aller mest om å bevare troen på seg selv, og sin ide. Nå har jeg vært ganske synlig i sosiale medier ganske lenge, og jeg føler meg tryggere på meg selv. Da kan man ta tingene noen steg videre, og teste seg selv litt mer. Dette kommer til å bli en veldig spennende tid for meg. 

Licensed from: rawpixel pixabay.com 

Jeg er svært glad for at jeg er kreativ, og har pågangsmot! Det er noe som kommer veldig godt med i de neste prosjektene. Noen ganger må man legge vekk sjenanse, og rett og slett gi alt man kan for å oppnå sine drømmer. Jeg gleder meg veldig til å jobbe videre med mine ideer. Jeg skal jobbe så målrettet som jeg bare kan, og gjøre mitt aller beste. Det er så herlig når man kjenner at en avgjørelse er helt riktig!

Vi blogges!

Følg gjerne WeLG Foredrag på Youtube og Instagram!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg