Jeg kjenner det dypt inni meg!

Noen ganger vet man bare hva som er riktig. Man kan kjenne det langt inni i magen. Det er noe som faller på plass, og man føler seg helt sikker på at dette er riktig. Jeg har det slik når det kommer til WeLG Foredrag. Jeg vet at det der noe som jeg skal jobbe med fremover. Det er noe som jeg har skapt helt på egenhånd, og det er noe som jeg er stolt over. For jeg vet med sikkerhet at dette kommer til å ende bra. Det høres kanskje rart ut, men jeg føler meg veldig sikker. Jeg har skjønt hva som må gjøres, og jeg gleder meg veldig til på komme skikkelig i gang med nye prosjekter. Det er så deilig å endelig være så sikker i min sak. Det handler kun om tid før jeg kan kalle dette for en skikkelig jobb.

Man kan noen ganger blir litt usikker på seg selv. Og jeg har kjent på en del uro den siste tiden. For det er ikke alltid like enkelt å starte opp noe for seg selv. Men jeg har valgt å kjempe meg gjennom det, og stå på mitt. Det har vært riktig for meg. Nå merker jeg nemlig at dette er mitt. Jeg kan ikke tenke meg å gjøre noe annet en dette. Og med min helsesituasjon så er dette det beste alternativet. Nå skal jeg bruke en del tid på å forberede neste steg. Det er viktig å gjøre ting skikkelig, og ta til seg ny kunnskap underveis. Jeg merker at sommerfuglene i magen har begynt å fly igjen. Det er et veldig godt tegn. Jeg er inspirert, og er klar for å legge ned en del jobb i dette fremover.

Jeg skulle gjerne fortalt dere alt som jeg tenker på nå. Men det er lurest av meg å la vær. Men jeg gleder meg veldig til jeg kan dele alt sammen med dere her på bloggen min. Jeg har en del ting som skal fikses, og jeg skal klatre i noen motbakker underveis. Men jeg merker at dette kommer til å bli bra til slutt! Kanskje er jeg endelig i ferd med å finne den løsningen som kan gi meg en frihet jeg har lengtet etter!

Vi blogges!

Følg gjerne WeLG Foredrag på Youtube og Instagram!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg