Livet er spennende!

Licensed from: jill111 pixabay.com 

Jeg føler på meg at der kan skje en del ting fremover. Det er jo ikke alt jeg kan dele med dere her på bloggen til enhver tid. Så jeg vet om en del ting som jeg skal gjennomføres i løpet av høsten. Noe er veldig kjekt, mens noe er veldig hardt. Sånn er livet mitt, og det er faktisk ganske spennende! Jeg vet nemlig at hver dag fører meg fremover, og jeg kan selv skape meg et liv som jeg elsker. Det er så mange ting som jeg ønsker å få oppleve i livet mitt. Kanskje klarer jeg å få til noe spennende i løpet av de neste månedene. Det er viktig for meg å ta en dag om gangen, og jobbe meg gjennom alle prosessene underveis. Jeg er på et helt annet sted i livet nå. Og jeg ante ikke at livet kunne inneholde så mye spennende for lille meg!

Licensed from: Pezibear pixabay.com 

Jeg velger å ha et åpent og positivt sinn! Man kan ikke grave seg ned i gammel dritt, og bare bli sittende i gjørma. Jeg føler at det er på tide med en del solskinn og gode dager i livet mitt. Det kan hende at jeg må vente litt før det slår til. Men jeg skal dit samme hva andre måtte tenke og mene. Noen ganger kommer staheten min virkelig til god nytte. Uten den hadde jeg nok ikke vært her i dag. Det faktum at jeg er mamma gir meg også et påskudd til å kjempe videre. Mine barn skal vite at de har en mamma som aldri gir opp! Det fortjener de virkelig. Min kjære mann er en viktig støttespiller, og vi er et veldig godt team. Jeg kjenner det langt inni magen min. Der kommer til å skje endringer i livet som vil bli bra for oss alle sammen.

Licensed from: Pexels pixabay.com 

Jeg gleder meg til livet som ligger foran oss! Det vil være fylt opp med oppturer og nedturer. Men det er et liv, og slik skal det være. Jeg kan ikke regne med at tingene skal løse seg av seg selv. Man må være villig til å jobbe seg gjennom ting. Det er noe som jeg har kjent på kroppen min hele livet. Jeg har fått kjenne på store smeller, men også store gleder. Det er viktig for meg å fokusere aller mest på det positive. Da finner jeg nemlig styrke til å nå nye mål!

Vi blogges!

Følg gjerne WeLG Foredrag på Youtube og Instagram!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg