Jeg har lært på den harde måten!

Licensed from: RitaE pixabay.com 

Det er ikke få ting man skal lære seg gjennom livet. Jeg har fått lære veldig mange ting på den harde måten. Det har satt sine spor i kroppen min både fysisk og psykisk. Jeg kan ikke rømme fra den fortiden jeg faktisk har. Nå gjelder det for meg å bruke mine erfaringer på en konstruktiv måte. Det er det som er drivkraften min når det kommer til WELG Foredrag. Jeg vil så inderlig gjerne kunne bidra for å hjelpe andre mennesker i samfunnet vårt. Jeg er ikke lenger et offer. Nå er jeg en ressurs som kan formidle håp og verktøy som gir vekst! Det er så uendelig viktig for hele min eksistens. Jeg var helt nødt for å kunne snu opp ned på tingene. Jeg klarer ikke å kun tenke på livet mitt som bortkastet.

Licensed from: Alexas_Fotos pixabay.com 

Noen ganger føler jeg at livet har vært vel hardt. Det er noe som jeg har jobbet masse med gjennom årene. Jeg har en sorg som ikke noen andre kan forstå. For det er kun jeg som kjenner alle detaljene fra livet mitt. Og jeg er veldig bevisst på hva jeg ønsker å dele. Det er ikke nødvendig å brette ut alt sammen. Men man kan være åpen i den grad det føles riktig. Når jeg holder foredrag, så forteller jeg ikke om episoder fra noen deler av livet mitt. Det er fordi jeg ønsker å beskytte meg selv, og aller mest mine nærmeste. Men jeg har valgt å fortelle en del opplevelser fra min oppvekst som mobbeoffer. Det er noe som jeg gjerne snakker om offentlig. Mobbing skjer hver eneste dag, og det må stoppes! Jeg vil gjøre det jeg kan.

Licensed from: jplenio pixabay.com 

Jeg har kommet meg gjennom harde stormer. Nå er jeg her, og jeg våger å ta plass! Det er jeg som selv bestemmer tempoet. Akkurat det er veldig viktig for meg og min helsesituasjon. Jeg må ta hensyn til kroppen min resten av livet. Når man har enorme belastninger over veldig mange år, så setter de seg fast i kroppen din. Jeg lever derfor hver eneste dag med kroniske smerter og revmatiske sykdommer. Det er veldig viktig med mye hvile. Jeg har fått meg mange smeller gjennom årenes løp, men jeg er her fortsatt! Jeg gleder meg til å jobbe videre for min hjertesak!

Vi blogges!

Følg gjerne WeLG Foredrag på Youtube og Instagram!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg