Jeg har konrete mål!

Det er viktig for meg å jobbe mot konkrete mål. Det nytter ikke å ha mål som ikke er skikkelig konkrete. Da har jeg en tendens til å miste fokuset underveis i prosessen. Jeg jobber på flere plattformer, og har ulike mål for hvert sted. Noen mål er vanskelige å nå, mens andre kommer ganske kjapt. Det er viktig for meg å ha en blanding av langsiktige og kortsiktige mål. Man trenger gleden ved å faktisk nå et mål jevnlig. Men man er også nødt til å jobbe lenge for å nå visse mål. Da smaker det ekstra godt når man endelig kommer dit! Jeg er blitt mye flinkere til å være konkret med mine målsettinger. Det har virkelig hjulpet meg gjennom vanskelige tider.

Jeg har hatt bloggen min i flere år. Akkurat nå så har jeg ikke så veldig mange lesere her på bloggen. Det kunne ha stresset meg veldig. Men jeg vet at det vil komme tider hvor det er annerledes. For det er en del av en større plan som jeg jobber med. Nå er jeg glad for hver enkelt leser, og holder bloggen oppdatert to ganger per dag. Jeg gleder meg til en del ting kommer på plass, og jeg kan markedsføre meg selv og WeLG Foredrag på en bedre måte. Igjen så er det viktig med en langsiktig plan, og jeg holder mine mål om to innlegg hver dag. Jeg skal også gjøre en jobb med tanke på bedre og mer personlige bilder på bloggen. Det er noe som jeg må bli mye flinkere til å fikse underveis.

Jeg har nå hatt aktivitet på Youtube siden mai 2018. Da hadde jeg kun 7 abonnenter. Nå har jeg per dags dato 67 abonnenter. Det viser at jeg har økning, og at dette er en langsiktig satsning. Første delmålet mitt er 100 abonnenter. Det skal jeg klare å oppnå i løpet av relativt kort tid. Jeg har en plan som kommer til å ta lang tid. Men hovedmålet er å komme seg over 1000 abonnenter og 4000 timer med seer tid. Da kan jeg bli partner, og tjene litt penger på Youtube. Som dere skjønner så er det en lang vei dit. Men jeg er optimistisk fordi jeg ser at videoene mine faktisk blir sett! Tallene er bra, og det gjør meg veldig glad.

Så er det viktig å holde markedsføringen i gang hver eneste dag. Dette er en veldig stor del av jobben min. Jeg må være veldig synlig på sosiale medier til enhver tid. Det er svært krevende, og krever en god struktur fra min side. Det er noe som jeg jobber med, og som jeg forsøker å løse best mulig. Nå har jeg heldigvis lært meg hvordan jeg forhåndsplanlegger markedsføring på Facebook og Instagram. Det gjør at jeg i løpet at noen arbeidsdager kan gjøre klart alle innleggene for en måned på disse plattformene. Jeg er helt nødt til å ligge i forkant for å ha muligheten til å takle det. Men det krever mye kreativitet, og jeg må være veldig organisert i jobbingen min. 

Som dere skjønner så tar jeg jobben min seriøst. Det er ikke tvil om at dette vil gi meg en plass i samfunnet. Men det krever langsiktig og tålmodig jobbing fra min side. Jeg er svært takknemlig for alle dere som følger meg på denne reisen. Takk for alle oppmuntrende ord! Jeg trenger dere, og det er godt å kjenne at man har støtte! 

Vi blogges!

Følg gjerne WeLG Foredrag på Youtube og Instagram!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg