En spennende uke er i gang!

Reklame | Reklame for eget firma og egen konsert!

Dette kommer til å være en veldig spennende uke for meg og WeLG Foredrag! På fredag arrangerer jeg nemlig min egen konsert på Den lille Danske på Kulturfabrikken her i Mandal! Jeg har gledet meg veldig til dette så lenge nå, og kan nesten ikke vente med å komme meg gjennom denne uken! Men jeg må komme meg gjennom en del andre spennende oppgaver. Det er mye som skjer, og jeg liker det veldig godt. Når man venter på noe, så er det greit at dagene er fylt opp med ulike oppgaver. Da glemmer man det litt bort, og tiden kommer til å gå fort.

Nå skal jeg bruke tiden godt, og finpusse på alle sangene til konserten. Det er så utrolig kjekt å kunne gjøre dette nå. Det har vært veldig deilig å ha en slik positiv ting å se frem til. Så håper bare at publikum dukker opp, og at stemningen blir god. Jeg skal gjøre så godt jeg kan. Mer kan jeg ikke forvente av meg selv heller. Det er bare så utrolig spennende, og sommerfuglene flyr inni magen min av glede! Jeg er ikke nervøs, men ganske så spent. Jeg føler meg veldig klar til å komme skikkelig i gang med musikken her i Mandal.

Jeg skal komme meg fint gjennom uken. Noen oppgaver kommer til å være lette, mens andre vil kreve mer av meg. Det er bare sånn livet er. Men jeg har viktige ting på planen min, og jeg skal løse det på best mulig måte. Jeg har lært mye om meg selv de siste årene, og det er ganske nyttig når man har travle perioder. Jeg vet når jeg må ta pauser. Det er noe som jeg tar på alvor, og som tas hensyn til. Det gjelder også å spise sunt og godt hele uken. Ha nok væske i kroppen, og sove best mulig. Små ting som lager er fin helhet!

Livet er spennende å leve! Det blir stadig bedre, og jeg gleder meg veldig til fortsettelsen. Det er så mange ting som har kommet på plass de siste årene, og det kjenner jeg godt. Jeg har blitt et sterkere menneske, og jeg undertrykker ikke meg selv lenger. Det er synlig på mange vis, og jeg liker det! Jeg gleder meg helt vilt til å komme i gang med denne uken! Håper Dere blir med meg videre!

Vi blogges!

Følg gjerne WELG Foredrag på Facebook og Instagram!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg