Tusen hjertelig TAKK!

Reklame | Omtale av egen konsert!

Da er konserten vel overstått, og jeg våknet opp med et smil rundt munnen min! Jeg er så glad for at konserten gikk så utrolig fint. Takk for alle som kom, og tusen hjertelig takk for alle de gode tilbakemeldingene som jeg har fått. Det var så herlig å stå på den scenen i går kveld. Jeg koste meg skikkelig, og følte meg veldig trygg. Dette er noe som definitivt frister til gjentagelse, og jeg håper at det ikke blir lenge til neste gang. Jeg kjenner i hele meg at dette vil jeg drive på med fremover. Jeg er super heldig som endelig får muligheten til å utvikle meg som artist. Det føles veldig riktig for meg å endelig satse mer på dette. Musikken er uten tvil en av de viktigste bærebjelkene i WeLG Foredrag!

Jeg føler meg veldig heldig og takknemlig for de to flotte musikerne som var med meg på scenen i går kveld. Det hadde ikke vært like enkelt uten dem, Det var en stor trygghet for meg å  vite at de hadde kontrollen på selve spillingen hele kvelden. Da var jeg mye friere til å kunne fokusere på formidling via sang. Vi er en flott trio som jeg håper vil ta flere oppdrag senere. Nå har jeg kommet meg i gang for alvor her i Mandal, og det gleder jeg meg over. Kanskje jeg kan få nye tilbud fra andre arenaer. Jeg har jo erfaring med at nye dører kan åpne seg etter hvert som man stiger fremover i offentlighetens lys. Det blir spennende å se fremover.

Jeg er sliten, men veldig lykkelig i dag. Det var en mektig opplevelse for meg også. Jeg skal bruke denne dagen sammen med mine kjære. Det er alltid ting som må gjøres her hjemme, og jeg gleder meg til resten av helgen. Nå er konserten over, og det skaper alltid et lite tomrom. Det var et veldig spennende og kjekt prosjekt, og jeg gleder meg allerede til neste gang muligheten dukker opp! Takk for all støtte og heiarop! Dere er så snille mot meg!

Vi blogges!

Følg gjerne WeLG Foredrag på Youtube og Instagram!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg