Jeg føler meg ikke som en offentlig person!

Jeg har egen blogg og min egen Youtube kanal. Der postes innhold og bilder av  meg hver eneste dag på internett. Dermed kommer en del mennesker til å se meg på sine kanaler eller på internett. Jeg får ofte spørsmål om det ikke er slitsomt å være en offentlig person. Men sannheten er at jeg kun er Wenche. Det er ikke sånn at jeg føler meg særlig spesiell eller offentlig. Jeg er fullt klar over hvilket ansvar jeg har så lenge jeg velger å poste innhold på internett. Men jeg er likevel bare meg. Nå er ikke mine kanaler så veldig store enda, men jeg merker iblant at noen kjenner meg igjen fra bilder på internett. Det er ikke noe som plager meg. Men jeg føler meg ikke som en kjent person i det hele tatt.

Noen mener det er litt naivt av meg å tenke slik. Men jeg er en jordnær person, og tenker ikke så veldig mye på det. Jeg har ikke fokuset mitt på den biten. For meg handler det heller om å kunne jobbe med det som jeg liker aller best. Det er kjekt å jobbe med formidling i ulike kanaler. Dersom jeg blir et “offentlig” menneske, så er jeg likevel bare meg. Det er veldig viktig for meg, og jeg føler iblant at andre er mye mer opptatt av det enn det jeg er. Jeg gjør ikke dette for å bli en kjendis. Men jeg velger å dele av livet mitt. Det er nøye gjennomtenkt, og jeg må ta følgene av det. Der vil komme positive ting ut fra det, og så vil der også være negative sider som jeg må takle.

Jeg ønsker egentlig bare å få være meg selv. Det er målet mitt uansett hvor “kjent” jeg blir. Jeg har sagt til mine nærmeste at de får gi meg et solid spark bak dersom jeg plutselig forandrer meg på dette punktet. Det er kjekt å se at man når ut til mange mennesker via internett. Men jeg har som regel et budskap. Det er viktig for meg å formidle noe nyttig i hverdagen. Men jeg må ha en blanding av alvor og moro i jobben min. Det er derfor veldig kjekt for meg å kunne ha Youtube kanalen som en litt annen del av firmaet mitt. For jeg har så mange sider som ikke kommer frem via andre kanaler.  Jeg gleder meg til å se hvordan dette utvikler seg fremover!

Vi blogges!

Følg gjerne WeLG Foredrag på Youtube og Instagram!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg