Jeg går på scenen om 1 time!

Reklame | Reklame for eget firma.

Nå er det kun en time igjen til vi starter konserten. Dørene åpnes i dette øyeblikk, og jeg er så spent på å se hvor mye folk som dukker opp for å høre på meg i kveld! Lydprøven gikk veldig fint, og jeg har en fin ro i kroppen min. Men jeg er veldig spent, det må jeg bare erkjenne. Det er herlig med slike sommerfugler i magen. Jeg har kost meg masse i hele dag, og er i et veldig godt humør. Dette er noe som jeg har forberedt meg på ganske lenge. Jeg føler meg klar, og er veldig godt forberedt. Det er kjekt å entre enn scene når man er skikkelig trygg på det man skal gjøre. Nå er jeg sammen med musikerne mine, og vi har en veldig fin tone. Alle sammen er klare for å gi publikum en skikkelig fin opplevelse her i kveld!

Å drive med musikk er virkelig noe som jeg elsker! Nå får jeg muligheter som jeg bare har drømt om. Det er stort for meg, og jeg er veldig takknemlig for all støtte. Livet er i ferd med å finne en form som jeg virkelig liker veldig godt. Det er noe som jeg skal videreutvikle, og jeg skal oppnå flere drømmer underveis. Man kan ikke gå for kjapt fremover, men ta det i riktig tempo. Jeg føler meg helt trygg på at dette er riktig, og at jeg er på rett vei. Det er en sann glede å skulle opptre for andre. Når jeg får lov til å formidle mine tanker og følelser gjennom musikken ,så er jeg i mitt ess. Jeg tror det synes på meg når jeg er på scenen. For nå er jeg så utrolig mye tryggere på meg selv.

Jeg håper at Dere heier på meg i kveld! Jeg er klar for å gå på scenen, og gjøre så godt som jeg bare kan. Jeg kommer til å publisere glimt fra min konsert på Youtube i morgen. Jeg er så klar!!!

Vi blogges!

Følg gjerne WeLG Foredrag på Youtube og Instagram!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg