En deilig søndag!

I dag er jeg tidlig oppe. Jeg har allerede en kake i ovnen. Vi skal ha bursdagsfeiring for eldstemann i dag sammen med familien. Det blir en veldig koselig søndag! Men først kommer noen timer med litt småhektiske forberedelser for oss. Men jeg liker egentlig godt å få besøk, så det kommer til å bli fint. Jeg er heldigvis i bedre form i dag. Gårsdagen var ganske slitsom å komme seg gjennom. Det føltes ut som om kroppen min hadde vært gjennom tidenes treningsøkt ! Jammen tar det på denne kroppen å spille konsert! Men så takknemlig og glad for at gjennomførelsen gikk så fint!

Nå skal bordet dekkes, og maten skal forberedes til dagens selskap! Blir kjekt å få besøk fra Egersund i dag. Vi feirer alltid barnas fødselsdager med de nærmeste. Det er en fin tradisjon som jeg gjerne fortsetter med. Jeg er oppvokst med store familieselskap. Men nå er jeg veldig glad i å lage litt mindre selskaper til mine egne barn. Det blir kjekt å være sammen. Vi skal kose oss med lunsj og kaker. Det pleier å gå veldig fint!

Jeg håper at din søndag blir fin! Nyt de små øyeblikkene! Vær raus mot deg selv, og mot dine nærmeste ! Livet er her og nå! Ta godt vare på Deg selv!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg