VÆR DEG SELV!

I dag vil jeg minne deg på en veldig viktig ting. Vær deg selv! Ikke prøv å være noen andre kun fordi du kanskje tror det er bedre. Du er god nok akkurat slik som Du er! Vi er alle sammen helt unike mennesker, og der finnes ikke noen som er akkurat lik deg! Det gjør deg spesiell, og akkurat slik som du bør være. Tenk på alt som finnes i din personlighet. Vi har gode sider, og noen negative sider. Men vi er likevel unike. Det er spesielt, og viktig å huske på i hverdagen vår!

Jeg var lenge veldig sikker på at alt var feil med meg. På et tidspunkt i livet så jeg kun negative sider ved meg selv. Omgivelsene hadde påført meg en skade. Heldigvis har jeg fått hjelp til å tenke riktig om meg selv. Jeg har endret livet mitt, og valgt bort det som skadet meg. Jeg måtte fikse livet mitt. Bli glad i meg selv på nytt igjen. Skjønne hvordan alt hang sammen. Forstå at jeg faktisk er god nok akkurat slik som jeg er.

Det har vært mange tunge stunder underveis! Nå fokuserer jeg på det som er godt i livet mitt! Det anbefaler jeg til deg! Vær stolt over deg og ditt liv! Du er unik!

Vi blogges!

Følg gjerne WeLG Foredrag på Facebook og Instagram !

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg