Den finaste eg veit!

Jeg valgte å dedikere en sang til min kjære mann på konserten fredag kveld. Det ble favoritt sangen vår fra Hellbillies. Den finaste eg veit! Jeg er ikke redd for å snakke åpent om min kjærlighet til mannen min. Det er nok noen som synes at det er klissete. Men jeg er så utrolig glad i denne mannen. Det er viktig for meg å vise min kjærlighet til ham gjennom sangen. Det er viktig å gi hverandre komplimenter i hverdagen. Jeg er så heldig som fikk oppleve ekte kjærlighet i voksen alder, og jeg verdsetter det utrolig høyt. Livet fikk en ny retning, og det har vært et viktig veivalg for min del. Jeg kjenner at denne tryggheten gjør meg så utrolig mye sterkere etter hvert som tiden går. Jeg har en mann som heier meg frem ,og som støtter meg i mine veivalg. Det er utrolig viktig at vi er enige, og vi kan heldigvis snakke om alt.

Jeg våger å snakke høyt om kjærlighet! Det er noe som livet har lært meg på den harde måten. For jeg tar ikke hverdagen for gitt. Nå er det mulig for meg å kunne bidra litt mer tilbake til min kjære. Det føles veldig bra, og jeg er optimist med tanke på fremtiden sammen med ham. Der er mange ting som jeg gleder meg til. Vi håper at helsen holder slik at vi kan oppnå drømmer sammen i lang tid fremover. Jeg vil så inderlig gjerne få bli veldig gammel sammen med denne herlige mannen. Nå er hverdagen travel med jobb og barn. Det er fort gjort å glemme oss to i alt sammen. Det er noe som vi må ha fokus på i tiden som kommer. For vi skal holde kjærligheten sterk mellom oss. Det er noe som vi begge to jobber for, og vi klarer oss veldig fint. Det er helt utrolig at dette kunne ende på en slik god måte for meg. 

Jeg er inderlig glad for at jeg valgte å gi kjæresten min en sjanse. Det var vanskelig, og jeg var veldig redd. Men jeg har heldigvis fått lov til å oppleve hvordan et forhold skal være. Med trygge rammer, og masse kjærlighet i hverdagen. Det varmer hjertet mitt veldig, og jeg føler meg sett. Man kan ikke ønske seg så mye mer enn det.

Vi blogges!

Følg gjerne WeLG Foredrag på Facebook, Instagram og Youtube!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg