Jeg føler meg fin med neglelakk!

Jeg har kommet skikkelig i gang med å lakke neglene mine ofte. Det er faktisk noe som jeg virkelig liker. Jeg elsker å ha sterke farger på neglene mine, og jeg føler meg så utrolig mye mer feminin. Det virker kanskje merkelig for noen, men jeg føler meg veldig mye mer vel når neglene er lakket. Jeg har endelig klart å lære meg noen gode rutiner slik at lakken sitter fint på i flere dager. Det er jo ikke slik at jeg ønsker å fikse neglene mine hver eneste dag. Favoritten er uten tvil å ha røde negler. Det er noe som setter prosesser i gang i meg. Røde negler og rød leppestift gjør meg faktisk mer selvsikker. Små ting som kan gjøre en stor forskjell på mitt eget velvære den dagen.

Jeg koser meg veldig for tiden med alt som tilhører velvære. Det er kjekt å leke med sminke, og jeg utforsker en hel ny verden. Men jeg er fortsatt meg selv, er trygg på innsiden også. Nå kan jeg kose meg ved sminkebordet mitt i lang tid. Jeg lytter veldig gjerne på en podcast mens jeg sminker meg om morgenen. Det er en del av min egentid, og jeg finner som regel roen der og da. Jeg våger meg på nye farger, og jeg har det rett og slett veldig gøy. Der vil nok komme hjem flere farger når det kommer til neglelakk i tiden som kommer. Men jeg kommer nok alltid til å ha røde negler som min favoritt! Mye fordi jeg ikke våget å bruke det før. Men nå elsker jeg det!

Jeg våger å ta min egen plass i samfunnet! Det er en viktig utvikling i livet mitt. Det er ikke det at røde negler eller røde lepper skal definere hvem jeg er på innsiden. Men jeg våger å ta personligheten min frem i lyset, og gå mine egne veier. Det gjelder også stilen min innenfor mote. Jeg bruker hatter uten å tenke på hva andre måtte mene om det. For jeg liker det ,og nå vil jeg virkelig være meg selv!

Vi blogges!

Følg gjerne WeLG Foredrag på Facebook, Instagram og Youtube!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg