Jeg er åpen for samarbeid!

Reklame | Reklame for eget firma!

Fremtiden ligger foran meg, og jeg er åpen for nye muligheter. Kanskje kan jeg komme til å samarbeide med akkurat DEG? Nå er jeg på et sted i livet hvor jeg føler meg klar for å utvikle samarbeid med ulike aktører. Det er spennende å ha ulike kanaler som man råder over. Det er kjekt ,og det er et stort ansvar. Men jeg ønsker å bruke mine kanaler på en fornuftig og voksen måte. Jeg tror at det fint går an å finne en fin miks av innhold og kommersielle samarbeid. Det handler om hva jeg ønsker å formidle på mine egne kanaler. Jeg er åpen for nye ideer, og sier derfor hjertelig velkommen til å snakke med nye aktører angående samarbeid. Dette gjelder både blogg og Youtube. Det er spennende å ha mulighet til å nå ut til mange mennesker. 

Jeg er svært takknemlig for alle som leser bloggen , eller ser på Youtube. Det er veldig kjekt å skape et innhold som så mange mennesker faktisk liker å følge med på. Nå ønsker jeg å ta noen steg videre, og åpner derfor opp for nye impulser. Jeg tror at det er viktig å utfordre seg selv litt, og pushe seg ut av komfortsonen iblant. Der er først da man kan oppnå personlig vekst, og komme seg videre i livet! Jeg kommer alltid til å ha hovedvekt på innhold på mine kanaler. Men jeg vil gjerne dele så mye forskjellig med Dere! Jeg både håper og tror at dette kommer til å bli spennende tider for meg. Det er ganske skummelt iblant, men jeg ønsker å satse for fullt! Nå håper jeg at enda flere mennesker vil se mine kanaler, og bli en del av min egen gjeng på sosiale medier!

Så ikke vær engstelig for å kontakte meg dersom du tenker at vi kan samarbeide! Jeg tar alle imot alle henvendelser seriøst, og ønsker en fin dialog. Ta gjerne kontakt dersom Du ønsker å prate om en ide eller kommersielt samarbeid. Jeg gleder meg veldig til å bli kjent med mange nye mennesker i tiden som kommer. Jeg er her, og gleder meg til Du tar kontakt!

Vi blogges!

Følg gjerne WeLG Foredrag på Facebook, Instagram og Youtube!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg