Verden er full av nydelige sanger!

Jeg elsker å synge, og det er noe som virkelig er gøy å drive på med. Nå har jeg gjennom musikkterapien kommet i gang med så mange nye sjangre. Det har åpnet seg opp en helt ny verden med sanger som bare venter på meg. Det er spennende å prøve ut andre kategorier, og virkelig kaste seg ut på nye ting. Jeg merker at det er utfordrende, men veldig kjekt. Nå har jeg endelig en trygghet inni meg som gjør at jeg våger. Det er befriende, og det skaper nye muligheter. Jeg føler at potensialet mitt egentlig bare blir større og større. Det handler om flere ting. Men jeg var veldig fastlåst til en viss type musikk tidligere. Nå velger jeg ut fra det jeg selv liker, og det som er spennende å formidle. 

Det er så utrolig kjekt å kunne ta nye sjanser innenfor musikken! Det er noe som jeg har lengtet etter, og som endelig er i ferd med å skje. Det tror jeg også vil gi meg et større publikum på sikt. Nå er jeg helt i oppstarten som artist, og jeg håper inderlig at der vil skje ting på den fronten i fremtiden. Jeg skal i hvert fall leke masse med musikken , og kose meg. Det er så viktig å bevare sanggleden inni meg. Den var liksom lammet i flere år, men nå er det jammen meg full fart igjen når det kommer til musikk. Jeg gleder meg som et lite barn til å jobbe med dette fremover. Nå kan jeg plutselig synge så utrolig mange kule sanger, og jeg våger å klemme til!

Selvtilliten er heldigvis på vei oppover!  Jeg merker selv at dette fungerer fint, og at publikum liker det jeg gjør. Det er noen ganger vanskelig for meg å ta imot komplimenter. Men jeg jobber med det, og lar det komme mer innpå meg nå. Det er veldig kjekt å kunne bli glad av positive tilbakemeldinger. Jeg skal jobbe hardt med meg selv fremover. Det er nemlig jeg som er min verste kritiker, og det kan være en utfordring. Når jeg nå får jobbe med musikken i trygge omgivelser, så er det positivt for meg personlig. Jeg har mine drømmer når det kommer til musikken, og jeg skal jobbe meg mot målet!

Vi blogges!

Følg gjerne WeLG Foredrag på Facebook, Instagram og Youtube! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg