Jeg må ut av komfortsonen!

Jeg ønsker meg en spennende fremtid. Det er viktig for meg å kunne videreutvikle meg. Jeg vil ikke bli sittende i gammel dritt, og se at livet mitt bare går fra meg. Jeg er sulten på ny kunnskap, og jeg vil mestre nye situasjoner. Det er det som holder meg i gang selv om livet svinger veldig. Jeg kan ikke late som om alt er ok , når det slettes ikke er det. Men jeg er likevel sterk, og jeg ønsker å jobbe meg gjennom det. Ved å holde seg i aktivitet, så bruker jeg hjernen min til noe konstruktivt og fornuftig. Jeg vil ha vekst, og da må jeg ut av komfortsonen min med jevne mellomrom. Det er da det magiske skjer! Jeg oppsøker det selv, og nye dører åpner seg for meg underveis på min ferd.

Jeg vil ha personlig vekst! Det er noe som er utrolig viktig for meg. Jeg kan ikke sette meg ned i en stol, og tenke at jeg ikke kan eller klarer å bidra til samfunnet. Da vil jeg raskt gå ned for telling, og livsmotet mitt vil reduseres kraftig. Nå føler jeg meg trygg nok til å videreutvikle mine ideer. Jeg kan kjenne på litt panikk iblant, men jeg vet likevel at det er riktig vei. Man skal kjenne det litt i magen når man er i utvikling. Det er et tegn på at ting skjer, og man føler at man lever litt ekstra! For meg er det utrolig viktig å fylle livet med positiv energi. Jeg må derfor gjøre hver dag til en positiv opplevelse. Noen ganger faller man sammen, men så kan man reise seg igjen etterpå.

Det er viktig med nye steg! Jeg vet ikke alltid hvor livet fører meg, men det er en spennende reise. Når man er åpen for nye ideer, så kan mye rart skje. Jeg har tatt steget ut i offentligheten. Da må jeg være forberedt på at ting kan eskalere, og jeg kan få nye utfordringer rett i fanget. Jeg må da være bevisst på mine egne grenser, og ta valg som er riktig for meg på lang sikt. Det er en læringskurve, og jeg prøver og feiler litt. Det er utrolig spennende, og jeg gleder meg skikkelig til å se hvordan dette utvikler seg fremover. Jeg håper virkelig at Dere blir med meg på denne reisen! Sammen kan vi få til masse spennende, og vi kan hjelpe hverandre videre i livet!

Vi blogges!

Følg gjerne WeLG Foredrag på Facebook, Instagram og Youtube!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg