Deilig å merke at jeg lærer fort!

Jeg har hatt to dager på datakurs denne uken her. Det er så utrolig kjekt å merke at jeg faktisk lærer ting kjapt. Det er en stor lettelse for meg, og det gjør meg veldig glad. Jeg har dratt rett hjem, og fikset mange ting på min private pc allerede. Det er noe som jeg ikke har våget så mye av før, men nå føler jeg meg allerede mye tryggere. Jeg har fått opprettet en ny epost til firmaet mitt slik at jeg nå bruker det programmet som jeg lærer på kurset. Det fungerer veldig fint, og plutselig har jeg mye bedre kontroll på disse tingene. Jeg gleder meg som et lite barn til å komme meg gjennom de neste kursdagene. Faktisk så har jeg veldig lyst til å lære enda mer på et senere tidspunkt. 

Nå skal jeg fokusere på disse fire modulene. Noe kommer til å være vanskeligere enn denne første modulen. Men jeg merker at jeg faktisk klarer å følge instruksene fra boken ganske så bra. Det kommer noen glade kommentarer for meg når jeg opplever mestring foran skjermen. Jeg har tidligere vært veldig redd for å trykke feil. Men på kurset kan man prøve og feile helt til man faktisk klarer å forstå handlingen. Jeg sliter litt når det blir mye teori som skal leses. Men heldigvis kommer der nok av oppgaver som jeg kan bryne meg på. Da får man det liksom i fingrene, og man husker hva man måtte gjøre. Det er en spennende uke som kommer nå. Jeg er faktisk allerede klar for en testprøve. Dersom jeg består den,  så blir det eksamen i første modul om veldig kort tid. 

Det er veldig kjekt å kunne få lov til å lære så mye om pc. Nå åpner det seg opp nye muligheter for meg. Jeg kan få til mye mer selv, og føle at jeg har bedre systemer. Når man skal drive sitt eget firma, så er det viktig å ha kontrollen. Nå lærer jeg masse gode triks, og jeg har så god følelse i kroppen. Jeg har fortsatt litt sommerfugler i forhold til det å måtte ta eksamen. Men jeg skak gjøre så godt som jeg kan, og øve masse! Da kommer jeg nok i mål!

Vi blogges!

Følg gjerne WeLG Foredrag på Facebook, Instagram og Youtube!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg