Jeg ler så tårene triller!

Det er så ubeskrivelig deilig å kunne le! Jeg setter så stor pris på de gode dagene hvor jeg virkelig klarer å slappe av. Jeg kan merke det i forskjellige settinger. Vi har blitt veldig trygge på hverandre på musikkterapien. Det er utrolig morsomt å være der sammen med den herlige gjengen. Noen ganger så ler jeg så jeg gråter! Det er ikke noe som skjer ofte , men den siste tiden har det skjedd noen ganger når vi virkelig byr på oss selv. Det handler om trygge rammer, og at vi faktisk våger å kaste oss ut på ukjent farvann innenfor musikken. Da kommer der ut mange forskjellige fakter og uttrykk. Det er ikke få ganger jeg har måttet avbryte sangen fordi latteren tar overhånd.

Jeg elsker å le sammen med gode venner. Det er så befriende og herlig. Jeg koser meg skikkelig når livet smiler. Det er noe som jeg ikke tar for gitt, og jeg har lært meg til å nyte de gode øyeblikkene som livet gir meg. Tenk at jeg endelig kan klare å ha dager hvor jeg nyter livet mitt! Det er en fantastisk følelse etter alle disse årene med tungsinn og tårer. Jeg har kastet meg ut på dypt vann iblant, og det er ikke alltid det ender like godt. Men jeg har det bedre enn på lenge, og det lover godt for resten av livet mitt. Jeg skal nemlig være i trygge omgivelser, og utvikle meg videre i tiden som kommer. Da skal jeg ha med meg mye latter og glede på ferden. 

Husk på at det er viktig å le! Ikke ta deg selv så veldig seriøst til enhver tid. Men senk skuldrene ned, og tull og tøys iblant. Da produserer man gode følelser som hjelper deg gjennom hverdagen. Jeg føler meg mye mer glad nå. Det er deilig å kunne se de gode tingene som skjer i livet mitt. Noen dager kommer til å være vanskelige. Men jeg skal dyrke de gode dagene, og fokusere på de tingene som gjør meg glad!

Vi blogges!

Følg gjerne WeLG Foredrag på Facebook, Instagram og Youtube!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg